Thirty.
HEEEL ERGE SORRY VOOR DE VERWAARLOZING ):
Ik ben erg druk aan mijn Louis Tomlinson story...
"Die mongool van een Malfidus, zoende me!" Kokhalsde ik toen ik de coupé weer in liep. Harry en Marcel zaten ondertussen ook al in de coupé. Ik plofte tussen ze neer en pakte een doosje smekkies in alle smaken. "Gatver! Sokkensmaak!" Marcel grinnikte verlegen. "Dat smaakt vast beter dan Malfidus. Ik lachte en knikte. "Da's een goeie, Marcel!"
Halverwege de rit kwamen Ronald en Hermelien bij ons zitten. Ron was echt trots dat hij klassenoudste was maar had het er ook moeilijk mee. Vorig jaar durfde hij geen straffen uit de delen aan Fred en George terwijl Hermelien er niet mee kon stoppen. "Fred blijf van Jimmy af!" en "George weg met die mestbommen!" het was ronduit hilarisch.
Onder Hermelien haar gezeur over eerste jaars die hun lokalen nooit vonden of vijfdejaars die met spul uit tovertweelings fopshop speelden zakte ik weg ik een korte slaap.
Ik werd bijna gevloerd door Patty Park toen ik de trein uit stapte. "Niet slaan, rustig blijven." Fluisterde Ronald in mijn oor en hield mijn arm stevig vast. "Wij gaan de eerste jaars naar Hagrid begeleiden, good bye! KOM RONALD!" Zei Hermelien en trok de arme tegenspartelende Ron mee. "Niet te geloven dat Hermelien verliefd op Ron is..." Ginny's mond viel open. "WAT?" Ik keek haar grijnzend aan. "Dat is toch overduidelijk! Niet?" Ginny haalde haar schouders op en liep naar de karretjes. Ik liep gearmd met Luna naar de karretjes en nam plaats in de eerste de beste. Achter ons zag ik Malfidus een paar tweede jaars aan de kant duwen om in het eerst volgende karretje te komen. "Rot gast." Zuchtte ik en gooide mijn hoofd in mijn nek. De terzieler begon te lopen en het karretje bewoog met een ruk. "Het zijn zulke mooie beesten." Zwijmelde Luna terwijl ze naar de terzieler keek.
Er zijn nog geen reacties.