Chapter Eighty-One,
Moet ik eerst weer even een onderwerp verzinnen. Misschien ideetjes?
Hahaha! Soms lach ik me echt kapot om jullie reacties!
Heel misschien komt er vanavond nog een, maar dat ligt eraan of ik niet in slaap ben gevallen uit verveling xd
Elise's pov
Harry en ik lopen hand in hand het gebouw uit. Katrina was zo snel mogelijk weggegaan. Ze had niets meer gezegd. Maar iets zei me dat het nog niet voorbij was. We vluchten snel de auto in want overal kwamen opeens allemaal meiden vandaan. Harry rijdt weg en al snel zijn we thuis. De jongens en meiden zouden op ens wachten. Hij parkeert de auto en we stappen uit. Ik open de deur. Ik hoor Lisanne boos praten. 'Die bitch! Hoe kan ze dat doen!' nieuwsgierig loop ik naar binnen. 'What's going on?' vraag ik. Ze kijkt me verbaasd aan, waarschijnlijk omdat Harry en ik er opeens uit het niets in de woonkamer stonden. 'Dit is er aan de hand.' ze laat me haar laptop zien. Twitter. Een Anti Harry en Elise twitter. 'Die bitch heeft een twitter opgericht om jullie uit elkaar te halen!' roept Lisanne. 'Lees haar eerste tweet.' Ik doe wat Lisanne zegt en lees het hardop. 'AntiHarry&EliseClub: Voor iedereen die weet dat Elise liegt en bedriegt!' Ik zucht. 'Kijk hoeveel followers.' zegt Lisanne. 'Over de duizend.' zeg ik. 'Dat is nog niks. Bedenk wel dat het over de hele wereld is.' zegt Zayn. Ik plof op de bank. Louis komt naast me zitten. 'Die mensen die haar volgen, zijn fake. Ze moeten je leren kennen en dan gaan ze gelijk van je houden. Net als ons.' 'Dankje.' ik geef hem dankbaar een knuffel.
Ik loop de volgende ochtend naar mijn koelkast en pak wat yoghurt. Ik loop naar de woonkamer en zet de tv aan. Ondertussen check ik twitter. Katrina had nog wat hate-tweets geplaatst, maar de folowers waren gedaald. Het waren er nu achthonder nogiets. 'Goedemooorgen...' gaapt Harry. 'Hey.' zeg ik vrolijk. Hij ploft nast me en geeft me een kus. 'Hoe gaat het?' Hij kijkt me suf aan. 'Niet echt wakker.' antwoord hij. Ik begin te lachen. 'Ga dan ook niet tot vier uur 's ochtends of weet ik veel hoelaat smsen met Louis.' hij glimlacht en staat weer op. 'Ik ga eten pakken.'
Reageer (4)
Ik ben in shock, ik ben dood, ik heb gehuild voor mijn leven en ik heb rosalie's hand fijn geknepen. Het was allemaal nodig!! The best movie ever, ver op nummer 1. Omg jacob en allees. Het is nu half 3 en ikmoet maar eens gaan slapen.
1 decennium geledenNu nog even het verhaal:
Ik ga katrina achter volgen met de chinese brug en dan ga ik het wachtwoord van dat twitter account uit haar slaan en dan maak ik er een we love Harry en Elise twitter van, because we all do. Goed idee, he?? Maar nu moet ik echt gaan slapen want ik stort morgen in.
Snel veder!!
En zie je morgen, wat eigenlijk vandaag is...
Super snel veder because i love it.
ik heb een idee,
1 decennium geledenlaat katrina doodneer vallen en een hartaanval hebben,
beter voor Elise en voor je Elise fans
btw luff ya story
verdeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr
1 decennium geledenSuperrrr snel verdurrrrr <3
1 decennium geleden