The lie
kim en ik liepen de volgende ochtend naar school alsof er niets is geburd. het enige wat in me opkomt is waarom ik ja heb gezegd. ik loop het klaslokaal in en de leeraar komt naar me toe. 'er is een briefje voor je achtergelaten door een man met halflang blond haar en blauwe ogen. ga het maar ophalen bij de receptie.' zei ze tegen m 'JACK!!' moest ik ineens denken. ik wilde het schreeuwen maar dat deed ik maar niet... ik rende naar de recepie en meldde dat ik een briefje op kwam halen. ik kreeg het verder zonder problemen mee. ik liep door de gangen van de school. ik wou de deur van het lokaal open doen.
het briefje was geen gewoon briefje het was vastgebonden aan een roos een zwarte!()daarom deed ikde roos in mijn kluisje en ging ik met alleen het briefje naar het lokaal.
lieve Melody,
ik houd van je. hoe je aan het werk ging met de hoer van de vorige keer deed mijn hart smelten.
ik verlang ernaar om met jou delaatste moord te plegen. ik zie je vanavond.
kusje je lieve moordenaartje Jack the Ripper.
Kim wilde meelezen maar dat liet ik niet toe.
ze vroeg na school wat er op dat briefje stond en ik zei: 'het was van mijn moeder... dat ik na school meteen naar huis moest komen.' dat was de eerste leugen van vandaag.
ik deed de voordeur dicht en mijn ouders moesten met me praten.
ik liep eerst naar de keuken om de zwarte roos in het water te zetten. daarna ging ik naar mijn ouders in de huiskamer.
'weet jij iets van de ripper-moorden Melody?' vroegen ze. ik stond met mijn mond vol tanden. 'ja ik heb er wel van gehoord op school maar ik weet er verder niet veel van."zal jij ooit van die moordenaar houden?' 'nee! nooit. iemand die vrouwen vermoord. ill nee!!' de 2de maar wel de grootste leugen die ik ooit heb gemaakt.
Reageer (1)
p.s. Kim kwam later het lokaal in dus drm wist ze niet dat het van een man was en d8 dus dat het van me moeder was...
1 decennium geleden