Hihi, ze word nog erger... Trust me. (:
Btw, weten jullie nog een beetje hoe het in hoofdstuk 26 en nog wel iets ging? Dat zul je een beetje nodig hebben (A)
Btw, 1Dforlife, hoe was de Twilight maraton? Niet dat ik je morgen niet zie ofzo, maar ach, ik heb geen bananen! Ik heb geen bananen vandaag! xd :)
Ik word een beetje melig hier. Wie kijkt er trouwens NL-DU! Voetbal! Die duitsers staan voor, damn! :(
En dankje voor het lezen iedereen! Love yaa! (H)

Elise's pov.

'Ja, ik was al fan. Nouja, ik kende ze en vond ze goed.' kletst Katrina. Ik haat haar gewoon nu. 'En wat is er verder gebeurd?' vraagt George. Katrina gaat verder met haar onzin. 'Nou, het begon allemaal zo, ik ken Elise sinds de middelbareschool, we mochten elkaar wel.' Ik begin te lachend. Ze kijkt me geirriteerd aan en gaat verder. 'Je weet wel hoe het verder ging, zij ging naar OneDirection voor de aandacht enzovoort.' Ik kan haal wel killen nu! 'En vijf oktober kwam ik haar tegen en sloeg ze me.' 'WAT?!' roep ik. 'Jij hebt mij geslagen! Of verdraai je dit ookal!' Ze begint bijna te huilen. Harry kijkt me verbaasd aan. 'Waarom heb je me dit niet verteld?' fluistert hij. Ik kijk hem schuldig aan. 'Ik kon het niet, ik wilde je geen zorgen laten maken.' Harry pakt mijn hand. 'Was je daarom zo stil de terugweg?' Ik knik. Hij knijpt zachtjes in mijn hand. Het gaf me weer een beetje moed. 'Eh, ik snap er niets meer van. Wie heeft nou wie geslagen?' vraagt George in de war. 'Ik ben eerlijk,' begin ik. 'Ik heb haar laatst geslagen, en dat geef ik toe, en ik leg later wel uit waarom, en op vijf oktober heeft zij mij geslagen.' 'Ik heb je niet geslagen!' roept Katrina. 'Dat heb je wel.' zegt Harry rustig. 'Waarom heb je Katrina laatst geslagen?' vraagt George aan mij. 'Ze nam mij familie mee in de ruzie en dat kan ik gewoon niet uitstaan. Ik heb nog nooit iemand zo geslagen. Maar ze zat me al zo lang dwars, iets in mij knapte gewoon.' George knikt. Hij kijkt naar Katrina. 'Hoe ging het verder?' 'Ik ging de dag erna naar de stad en kwam Harry tegen. We kletsten en ik werd verliefd. En hij vertelde dat hij dat ook was. En toen kuste hij me.' Harry schrok. George kijkt hem verbaasd aan. 'Ga je vreemd Harry?' Hevig schud Harry zijn hoofd. 'Ik kuste haar niet, maar zij mij. En ja, ik zei dat ik verliefd was, maar niet op haar. Ik had het over Elise.' George lijkt het niet meer te snappen. Katrina zit te genieten, je kan het zien aan haar afschuwlijke ogen. Ze staan gemeen. 'Katrina, wees eens eerlijk, want als ik je verhaal zo moet horen geloof ik je echt niet. Ik kan zien aan de manier dat Elise naar Harry kijkt dat ze echt van hem houdt. En dat kan ik niet van jou zeggen.' zegt George. Katrina staat op. 'Harry heeft mij gezoend! Elise heeft mij geslagen! Ik ben het slachtoffer hier! Zij liegen!' Ze flipt. Harry houdt mijn hand stevig vast. George kijkt naar mij en dan naar Katrina. 'Je bent te ver gegaan. Er zijn misschien mensen die je wel geloven, maar daar ben ik geen van.' Hij wendt zich tot Harry en mij. 'Jullie zijn perfect samen.' ik wordt rood. Hij kijkt naar de camera. 'Dit was het weer voor vandaag. We zullen zeker meer horen over dit leuke stel. En over Katrina, eh, misachien wel. Tot de volgende keer!'

Reageer (4)

  • AngelLove1

    hahah super interviewer !!!

    1 decennium geleden
  • tomlinsonbum

    Urghh ik haaaat die katrina !! Echt super vet verhaal i love it !!

    1 decennium geleden
  • ShadeOfMusic

    YES YES YES, BITCHY GOT SLAPPED,
    verder verder verder, of ik stuur one direction op je af
    (wacht dat vind j e waarschijnlijk niet erg)
    of ik stuur katrina op je af

    1 decennium geleden
  • soulless

    YES YES YES YES !! BITCH DOWN voorlopig toch whoew whoew goed gedaan !! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen