Reacties? (H)

Elise's pov,

'Harry, ik red me wel.' zeg ik tegen hem. Hij zit weer eens te stressen over Katrina. Ik geloof het zelf alleen. Niet, dat ik me wel red. 'Maar ze...' ik druk mijn hand op zijn mond. 'Rustig... En maak je geen zorgen.' Hij zucht en haalt mijn hand weg bij zijn mond. Hij doet zijn armen om me heen. 'Ik wil niet dat iemand ook maar iets slechts over je gaat denken.' 'Ookal red ik me prima, er zijn altijd mensen die me niet mogen.' zeg ik snel en Harry laat los. Zijn ogen staan gestressed. Ik kan de spanning voelen. 'Rustig maar en relax.' zeg ik nog eens. Een man komt naar ons toe. 'Twee minuten.' We knikken. Hij loopt weer weg. Ik zie Katrina staan. Ze loopt naar me toe. 'Je leven wordt verwoest, bitch.' Ze kijkt naar Harry en loopt dan weg. 'Weet je zeker dat je het nog wil doen?' vraagt Harry. Ik knik, maar ik twijfel erger. We lopen naar het podium. Ik zie George al zitten. Hij kijkt me aan. Blijkbaar weet hij niet wie ik ben. Hij wendt zich tot de camera. 'Goedemiddag en welkom bij TalkingWithStars! De vorige keer hebben we met OneDirection en Katrina gepraat. Vandaag zijn Katrina en Harry terug.' Harry knijpt even in mijn hand en loopt het podium op. Ook Katrina loopt naar de stoel en gaat zitten. 'En we hebben nog iemand uitgenodigt. Hier is Harry's vriendin, Elise!' ik haal diep adem en loop het podium op. George staat op en geeft me een hand. Ik ga naast Harry zitten en tegenover George. Katrina zit aan de andere kant van Harry. Harry pakt mijn hand. Ik kijk hem aan met een glimlach. 'Dus Elise, hoe gaat het met je?' vraagt de interviewer. 'Verrassend goed.' antwoord ik. Hij kijkt me vragend aan. 'Ik had verwacht dat ik nkgal zenuwachtig zou zijn voor een interview, maar het valt super erg mee.' George knikt. 'Katrina, hoe is het bij jou?' 'Het gaat.' antwoord ze 'Zielig'. George kijkt weer naar mij. En ook naar Harry. 'Dus hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Elise?' Ik kijk twijfelend naar Harry. Hij knikt kort even. 'Nou, ik had geld nodig en toen zag ik een advertentie in de krant staan over OneDirection die een schoonmaakster nodig had. Dus heb ik gereageert, en toen ik daar eenmaal was liep het eerst niet zo goed tussen ons. We eh... lagen elkaar niet zo.' Harry lacht even. George kijkt hem vragend aan. 'We mochten elkaar echt niet, maar na een tijdje en dan bedoel ik een paar weken, werd het steeds gezelliger.' 'Kende je OneDirection al voor je die advertentie las?' vraagt George. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik had echt geen idee. Lisanne, een vriendin kende ze wel en was dan ook wel fan, maar zelf had ik er nooit echt over gehoord.' Hij knikt. Hij wendt zich tot Katrina. 'En jij was al fan?'

Reageer (5)

  • soulless

    ooo ne ne nu gaat de bitch haar mond open trekken en gaat het allemaal slecht gaan ö IEMAND STOP HAAAAAR !! weer heel leuk geschreven trouwens ^^

    1 decennium geleden
  • ConorMayniac

    snel verdeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden
  • tomlinsonbum

    Sneeeel verrrrderrrr ! Deze story is echt helenaal te gek !

    1 decennium geleden
  • dreamflight

    Omgg i love this story! ♥
    ik kan er niet genoeg van krijgen! wauww! ;$

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Ik was niet fan!! Ik was een directioner en i will always be!! Veel plezier in de stad. Wel iets leuks halen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen