Foto bij 12

Moeizaam open ik mijn ogen. Het beeld dat ik voor me zie word langzaam maar zeker scherper en ik ga rechtop zitten.
Met de slaap nog in mijn ogen kijk ik om me heen en zie dat de plaats in het bed naast me leeg is.
Terwijl ik gewoon zeker weet dat Niall hier de avond ervoor is gaan liggen.
Eerst is er verbazing en daarna verbijstering.
Heb ik nou echt....
heb ik sex gehad met Niall?

Ik knipper een paar keer verwoed met mijn ogen en wrijf over de lege plek in het bed. Hij is nog steeds warm, Niall kon niet lang geleden zijn weggegaan.
"niall?" ik klim uit het bed en loop richting de badkamer. Ik trek de deur open. Geen niall.
Ook in de rest van de kamer is hij nergens te bekennen. Hij heeft niet eens een briefje achtergelaten.
Ik voel dat de tranen opwellen en ik wrijf ze weg. "Nou." zucht ik en kijk in het rond. Alle kleren die vanacht op de grond lagen zijn ook weg...
Ik gris mijn boxershort van de grond en trek hem aan. Zodra ik aangekleed was zou ik met hem gaan praten.




Met onzekere stappen loop ik de trap van het hotel naar onderen vrijwel meteen zie ik Niall in de lobby staan.
"N-niall, w-waar was je vanacht?" ik loop al vragend naar hem toe terwijl ik zie dat de ogen van de blonde jongen groot worden.
"sjjjt"hij houdt een viinger voor zijn mond en plots staat Zayn naast me.
"waar had hij vanacht moeten zijn dan?" vraagt Zayn lachend en even is het stil.
Niall word rood en ik weet hoe ongemakkelijk hij zich moet voelen.
"n-nee, ik zei' wat had je dan gedacht."
ik zucht even. God, dat had ik gauw verzonnen.
"j-ja, hij werd kwaad toen hij niet mocht kijken op tv wat hij wil en ik en ik vroeg me af waarom hij boos werrd'
"e-en toen zei ik, wat had je dan gedacht?"
Niall en ik spelen het goed, maar het verhaaltje klopte niet echt goed.
Zayn knikt even, toch kan ik verbijstering in zijn blik zien."oh, o-oke dan."
Hij glimlacht naar ons en loopt dan naar de rest van de jongens.
Zodra we weer alleen zijn pak ik nialls arm en trek hem gauw een hoekje in.
Niemand kan ons zien en ik pak zijn hand."waarom ben je weggegaan zonder iets te zeggen?"
Het is stil en zijn gezicht staat nors."gewoon."
"vond je het wel l-leuk? Ik b-bedoel vanacht?"
"mwah."
even wweet ik niet wat te zeggen. Hij hield van me, dat heeft ie zeker tien keer in mijn oor gefluisterd,
"wat?" ik kijk hem niet begrijpend aan."why?"
"ik wilde het niet. Sorry, het was een verg-gissing."
Even voel ik de tranen in mijn ogen springen."laten we het gewoon vergeten Liam."zegt hij."dat is het beste."

Reageer (9)

  • Niallerslove

    Jezus Niall eikel..

    7 jaar geleden
  • zialling

    OKOK, ik ga nu even los.
    -strengestem- NIALLER JAMES HORAN, WHAT THE HELL ARE YOU THINKING?
    YOU DOUCHEBAG, HOLY HARRY. JEESZ, SERIOUSLY DUDE.
    ECHT OH MIJN GOD, GA LIAM LEKKER PIJN DOEN OFZO. -lecry-

    BUT, YOU'RE JUST CONFUSED, I KNOW IT FORSURE, I JUST KNOW IT.
    dus, ga maar lekker gauw sorry zeggen, want anders kom ik met mijn ninjasuperskillz, echt serieus ik zweer het je.

    1 decennium geleden
  • Spartan

    Oke ik haat Niall nu xD

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    wacht ik dacht bijna dat er stond dat Niall het een vergissing vond:O no way, Niall dat neem je terug ja!!xD
    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • RxStylinson

    Nooooooooooooooooo
    heeeel snel verder ajb=D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen