Memories - Chapter one
Verdrietig kijk ik uit het raam van mijn kamer. Beneden op straat rijden auto's voorbij. Uit 1 auto komt Chasing Cars uit de spreakers knallen. Er rolt een traan ofer mijn wang. Dit was ons liedje. If I lay here, If I just lay here, would you lie with me and jsut forget the world?Het liedje van Niall en mij. Hij speelde het zo vaak voor me. Niall Horan en Lynn Willems. We waren een feit. 7 maanden, 3 weken en 5 dagen waren we een stel. Tot die ene dag in mei.
Na een optreden van de boys betrapte ik Niall backstage in een omhelzing met een fan. Natuurlijk werd ik ziekelijk jaloers en zocht ik er meteen weer te veel achter. Ik begon tegen hem te schreeuwen terwijl Niall uit probeerde te leggen wat er ècht aan de hand was.Dat lukte hem niet en we kregen knallende ruzie. Toen hij zei dat hij mij ook in een omhelzing met Liam had gezien barstte de hel los. We gingen helemaal door het lint. Zelfs de lieve Niall die nooit een vlieg kwaad deed had 2 kopjes kapot gegooid. Het was meteen uit. En sinds die ene dag in mei ben ik niet meer aanspreekbaar en zit ik als een zombie voor me uit te staren.
Reageer (3)
Super Eva!<3
1 decennium geledenSuper mooi
1 decennium geledenben abo<3
(ben iemand die ook op hyves reageert(Esther)
omg!
1 decennium geledensuper!