Chapter Seventy-Eight,
Omdat mn naamgenoot (Elise) en Soulless leuke reacties plaatsten en natuurlijk de rest ook xd hier nog eentje
Elise's pov,
Niet te geloven. Katrina draait alles om. Ik heb het interview gezien en ik ben echt woest. 'Elise, haal diep adem.' zegt Lisanne kalmerend. Maya, Miriam, Leoni en Lisanne waren bij mij om het interview te zien. 'Waarom verdraait ze alles! Dat kind is zo mislukt!' roep ik. Ik pak een hand chips en prop het in mijn mond. 'Ik haat haar.' zeg ik mey mond vol. 'We all do.' zegt Maya lachend. Ik haal diep adem en slik de chips door. 'Hoe kan ze al die dingen zeggen! Dat is toch niet normaal! En dan ook nog een beetje gaan nep-huilen. En die interviewer...' ik wordt onderbroken door de telefoon. Ik kijk wie er belt. Onbekend. Ik neem op. 'Met Elise.' 'Elise, hallo, met George Willmax, van TalkingWithStars.' hoor ik vrolijk aan de andere kant van de lijn. 'Hoi.' zeg ik droog. Lisanne, Maya, Miriam en Leoni gaan rond me zitten om af te luisteren. 'Ik heb een vraag.' zegt George. 'Vraag maar...' zeg ik droog. 'Wat denk je ervan om de volgende show als gast te zijn?' 'Waarom?' vraag ik. 'Omdat we je graag willen spreken.' zegt George. 'Je spreekt me nu ook.' antwoord ik. 'Dat weet ik, maar anders. Ik nodig Harry en Katrina ook uit.' 'Ik ga niet in één kamer zitten met die verdaaiende heks!' roep ik. Lisanne tikt me aan. 'Dat komt in de nieuwsbladeren.' fluisterd ze. Ik haal mijn schouders op. 'Maar wilt u dan niet de waarheid kwijt?' vraagt George. Ik zucht. Hij heeft gelijk. Ik moet dit rechtzetten. En dit is waarschijnlijk mijn enige kans. 'Oke, wanneer en hoelaat?' vraag ik na een tijdje. 'Morgen is er weereen show, je moet een uur van tevoren aanwezig zijn. En denk eraan, het is live.' 'I know.' zeg ik droog. 'Zie je korgen!' roept George en hij hangt op. Ik zucht. 'Blijkbaar zit ik in de show. Nu hopen dat ik alles recht kan zetten.' iedereen gaat weer zitten. 'Wat nou als het mislukt?' vraagt Maya. 'Niet zo negatief, Maya!' roept Lisanne gelijk. Ik kijk een beetje rond. 'Wat moet ik morgen zeggen?' vraag ik. 'De waarheid, duh...' antwoord Miriam. Ik lach. 'Logisch, maar wat als ze me niet geloven?' Ze haalt haar schouders op. 'Ze geloven je wel!' roept Leoni. 'En dan gaat Katrina weer huilen.' zeg ik. 'Dan doe jij dat ook!' steld Lisanne voor. Ik zucht. 'Nu maar hopen dat het goed komt.'
Reageer (2)
oo komop en nu moet die stomme Katrina ontmaskerd worden !! dat zou heel goed zijn! weer heel leuk geschreven !!
1 decennium geledenJaaa!! Niet negatief, positief!!!
1 decennium geledenIk ga jou jaloers maken... Weet je al waarmee??
Ik denk het wel. Maar heb ik al verteld dat ik die bitch haat. En ik wil dat het goed komt. They can't hate you!! Katrina is de bitch... Die naam alleen al. Sorry als ik nu iemand belidigd.
Ik ga morgen naar twilight!!! Bijna vandaag!!!
Nou hou ik op!
Snel veder!!