Eerste stukje is misschien niet zo geweldig,, but tell me what you think?? :$

Er werd gebeld. Met een zucht stond ik op en strompelde naar de telefoon toe. Ik was moe, moe van al dat werken. Ik wilde er even tussen uit, al was het maar voor een paar uurtjes, gewoon even rust hebben. 'Kaulitz' stond bij het nummer. Ja, die konden me ook nooit met rust laten, maar het was niet erg, van Tom hield ik, en Bill was als een broer voor mij. Ik liet mijn vinger over het groene horentje gaan, 'met Crissie Dawson,' 'Honey, we organiseren morgen avond een filmavondje, met horrorfilms, kom je ook?' Wauw, dit was niet echt vragen of ik zin had om te komen, het leek meer alsof het me verplicht werd. Ik grinnikte even zachtjes, typisch Tom om zoiets rechtstreeks te vragen. 'Ja leuk,' reageerde ik enthousiast. Voor een horroravondje was ik altijd wel in, zolang de geesten maar niet langs kwamen om aan je deur te kloppen vond ik het leuk. Zolang ze maar geen stomme grappen uit gingen halen zoals vroeger. 'Mooi, dan zie ik je morgenavond rond 8 uur bij ons, zie je dan!' Ik kreeg nog een klein onzichtbaar kusje door de telefoon toegewenst voordat hij ophing. Mooi, dit was precies wat ik nodig had, even ontspanning. Hoewel ik niet zeker weet of dit gaat lukken met die twee...




Hope you like it

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen