Foto bij part 11

Ik was zo gelukkig!Niets kon er mis gaan,ik had alles vriendschap en de perfecte liefde moest er nog iets zijn?"Gaan we iets leuks doen?"
"Wat dan?"Ik zag Louis naar me kijken."Nee niet naar de pizzahut!"Grapte ik.Meteen barsten Louis in het lachen uit.Ook Naill,Zayn en Harry snapte wat ik bedoelde."Laten we gaan schaatsen!Het is koud genoeg!"Grapte Harry."Ik kan niet schaatsen."Zei ik snel en keek naar de grond.Harry pakte me vast en gaf een zoen op mijn voorhoofd."Ik leer het je wel!"Fluisterde hij."Kan het nog kleffer?"Hoorde ik Louis zeuren.Expres om Louis te treiteren zoende ik hem nog eens op zijn mond.Harry vond dat natuurlijk niet erg.Eenmaal toen we op de schaatsbaan waren begon ik weer te bibberen.Niet alleen omdat het koud was maar ook omdat ik bang was van schaatsen.Ik kon het niet en viel altijd maar echt altijd op mijn kont!Anne en Naill gingen samen de schaatsbaan op,Zayn was aan het proberen Louis te laten vallen ook al was dat niet makkelijk.Greet en Liam die bleven nog even op de gewone veilige grond."Waar wacht je op schat?Het ijs komt niet vanzelf."Grapte Harry."Eumh...ik eumh..."Ik kreeg er niet veel uit."Kom hier ik leer het je."Hij pakte me rustig op en zette me op de schaatsbaan."Pak mijn hand maar,er kan niks gebeuren!"Zei hij om me gerust te stellen.Voorzichtig pakte ik zijn hand vast.Hij trok me rustig voort.Nadat ik dacht dat ik het kon begon ik te versnellen.Maar in de laatste bocht ging het mis.Ik zag niet dat er een klein kindje voor me stond en probeerde te ontwijken.Ik ging zeker vallen het kon niet anders!Harry spurten zo snel als hij kon naar me toe om me op te vangen.Maar je kon het al raden!Hij kon zijn evenwicht niet houden en viel samen met mij op het ijs.Louis en Zayn kwamen naar ons toe om ons op te helpen.Hoewel ik pijn had an mijn achterste vond ik het super tof!"Gaat het wel?Het zag er redelijk pijnlijk uit!"Vroeg Zayn."HEY!Geen ijsseks hé!"Grapte Louis.Harry sprong recht en ging achter Louis aan om hem terug te pakken."Kom ik help je wel recht."Zei Zayn snel."
"Bedankt!"
"Zo het klinkt precies wel goed met Harry hé?"Hij keek me met een glimlach aan.Ik lachte terug."Hij is de man van mijn leven!"
"Met de rest van de groep klikt het blijkbaar ook met Louis enzo..."
Ik moest lachen van toen ik dacht wat Louis al had uitgespookt."Jullie zijn echt de beste vrienden die ik me kan voorstellen!"Ik gaf Zayn een vriendschappelijke knuffel en ging toen terug naar Greet."Hey zijn jullie het ijs al op gekomen?"Ze zaten nog altijd op een bankje Greet zat op Liam zijn schoot."Pff ik heb een prachtige meid op mijn schoot zitten ik laat haar er echt niet van af gaan hoor!"Knipoogde Liam naar me.Greet gigelde en gaf hem snel een kus.Dat was genoeg om te zorgen dat ze bleven kussen.Liam was echt de ware voor Greet.Ze waren zo schattig samen!Toen we klaar waren met schaatsen gingen we terug naar het huis.Ik sliep nog altijd met Anne en Greet op de kamer.Het was laat dus besloten we om te gaan slapen.Iedereen was al in zijn kamer ik en Harry stonden nog op de gang."Je hebt echt prachtige ogen."Zei hij tegen mij.Ik zwijmelde weg bij de seconde dat hij dat had gezegd.Hij begon kleine kusjes in mijn nek te geven.Terug nar mijn wang dan naar mijn mond en dan terug naar mijn nek.Deze jongen maakte me echt gek."Je maakt me gek weet je dat?"Fluisterde ik in zijn oor.Hij pakte me op en smeet me op en bracht me naar de woonkamer.Hij legde me op de zetel en begon me terug te zoenen op de mond.Het begon als een zachte zoen maar veranderen snel in een vurige zoen.Ik viel van de zetel maar bleef hem verder zoenen.Naill en Zayn kwamen de kamer binnen."oh verkeerd moment!"Schreeuwde Naill.Ik stopte en begon te lachen."Eumh de volgende keer huur je maar een kamer!"Grapte Zayn.Ik stond op en ging naar mijn kamer.ik wierp nog snel een kushandje toe naar Harry en stapte de kamer toen binnen.Ik liet me languit op mijn bed liggen en viel al snel in slaap.

Reageer (1)

  • tomlinsonbum

    was dit het :( je moet echt verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen