Harry's pov

'Dus Harry,' begint de interviewer. Ik zit weer eens in een interview met de jongens. 'ik heb in een blad gelezen dat je vriendin een fan heeft geslagen omdat de fan te dichtbij kwam. Is dit waar?' Mijn ogen worden groot van verbazing. 'Nee!' roepen de jongens en ik tegelijk. We kijken elkaar even snel aan. 'Het was een andere reden en ze was net echt een fan. Katrina is, nouja, ze probeert Elise en mij uit elkaar te halen.' De interviewer kijkt me aan alsof hij me niet geloofd. 'Die fan probeert jou en Elise uit elkaar te halen?' herhaalt hij. Ik knik. 'Klinkt nogal ongelovig, ze zei zelf dat Elise haar uit het niets sloeg.' 'Nee!' roep ik hard. De interviewer kijkt naar achter. 'Nou, we kunnen het haar vandaag navragen. Hier is Katrina.' Mijn ogen worden groot. Ik sta op. 'Wat doe jij hier?!' Ze kijkt me onschuldig aan. Louis trekt me terug zodat ik weer ga zitten. 'Katrina, vertel eens wat er is gebeurd.' zegt de interviewer. Katrina knikt. 'Nou, ik zag Elise, ik ken haar al sinds de middelbare school, ze was ooit mijn vriendin, opeens praatte ze niets meer met me. Een tijdje later werd ik fan van OneDirection en hoorde ik dat Elise daar schoonmaakster werd. Alleen om beroemd te worden. Voor het geld en bekendheid. Ik kon haar niet geloven toen ze zei dat ze Harry alleen leuk vond omdat hij beroemd was. Dus toen ze 5 oktober hier kwamen vroeg ik haar om te stoppen, dat vroeg ik toen ik haar in de wc tegen kwam. Ze sloeg me toen op mijn wang. Het deed verschrikkelijk pijn. Ze wilde niet luisteren. En ze ging gewoon door. En laatst zag ik haar en Harry en toen wilde ik naar Harry om alles uit te leggen, maar ze sloeg me en toen vluchtte ze met iedereen.' ze begint te 'huilen'. Ik kijk vol ongeloof naar de interviewer die haar lijkt te geloven. 'Elise leek me aardig, maar ik denk niet dat ze echt zo is als ze zich gedraagt.' 'Katrina liegt. Elise is haar niet tegengekomen op 5 oktober, en laatst ging het heel anders!' 'En ik zuig hier alles uit mijn duim?!' roept Katrina. De interviewer kijk naar de camera. 'Helaas tijd om te stoppen, wie weet de volgende keer meer? Tot dan!' De jongens nemen me mee backstage. Ze proberen me te kalmeren. 'Harry, easy.' roepen ze allemaal. 'Harry,' hoor ik Katrina zeggen. Ik kijk haar woest aan. 'Wat moet je.' vraag ik bot. Ze loopt dichterbij en fluisterd in mijn oor. 'Als ik je niet kan hebben, kan niemand dat, je leven zal een hel worden. En om te beginnen, start ik met dat vriendinnetje van je.' Ik duw haar weg. Lachend loopt ze weg.

Reageer (4)

  • Jagkass

    Ik Ben blij dat mijn naamgenoot haar heeft geslagen!
    Wat een kreng is die Katrina zeg!
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden
  • soulless

    wat een vieze vuile bitch !! iemand moet haar slaan of ja nee dat is al gebeurd iemand moet haar ONTMASKEREN jaaa dat is een goed idee !! echt leuk geschreven !

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Hate her!!

    1 decennium geleden
  • tomlinsonbum

    snel verderrr!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen