# Nine.
Aan de gezichtsuitdrukking van Dumbledore kan ik zien dat hij naar de juiste woorden zoekt. Na een poosje gaat hij verder ‘Je weet vast wel wie je vader is, Brooke?’ ‘Wat? Waarom alleen ik? Marilyn is toch mijn zus?’ vraag ik verward. ‘Het zit zo, Brooke.’ begint Dumbledore weer. ‘Marilyn is niet je zus, ze moet je beschermen voor Hem.’ ‘Wat?! Waarom?’ vraag ik wanhopig. ‘Wat bedoelt Dumbledore überhaupt met ‘Hem’?’ denk ik bij mezelf. ‘Weet jij wie je vader is?’ vraagt Dumbledore opnieuw. ‘Eh, nee.. Mijn moeder praatte er eigenlijk nooit over..’ ‘Oké. We komen er later wel op terug. Ik moet weg.’ zegt Dumbledore abrupt en loopt weg. Verward blijf ik zitten op de stoel naast Marilyn. ‘Ga je mee?’ vraagt Marilyn terwijl ze opstaat en naar me toe loopt. Ik schud mijn hoofd en zie Marilyn weglopen. Na een poosje besluit ik om naar de common room van Slytherin te gaan. Snel sta ik op van de stoel en loop weg. Diep in mijn gedachten verzonken voel ik een warme straal over mijn wang heen glijden. Snel veeg ik hem weg en ga wat sneller lopen. Als ik bij het schilderij sta, zeg ik ‘Pureblood’ en loop naar binnen.
Reageer (2)
O.ow ik heb het vermoeden dat Voldemort haar vader is...
9 jaar geledenmeer!
1 decennium geleden