Ik kijk naar het water en voel plotseling een hand op me schouder. Ik kijk om. Het is.. Chaz. 'Chaz?' Vraag ik verbaasd. Chaz knikt.
'Justin, het spijt me echt voor alles.' Zegt Chaz en hij komt naast me zitten. Ik haal mijn schouders op.
'Het zal wel.' Zeg ik en ik kijk weer naar het water.
'Echt waar, Justin. Het spijt me. Ik had niet boos mogen worden omdat je niet van me houd. En ik had ook die sms'jes met "I hate you" erin mogen sturen.' Zegt Chaz. Ik kijk Chaz een beetje boos aan en sta op.
'Waarom deed je het dan?!' Vraag ik. Dan staat ook Chaz op.
'Ik weet niet. Ik.. Ik voelde me gewoon zo slecht. Ik wilde dat je van me hield.' Zegt Chaz.
'We willen allemaal wel eens wat. Maar andere gaan toch ook niet stom lopen doen als het niet gebeurd zoals ze willen.' Zeg ik. Ik draai me om en loop weg. Ik word weer rustig en dan dringt het tot me door dat ik een grote fout heb gemaakt. Waarom begon in nou tegen hem te schreeuwen? Een zucht verlaat mijn mond en ik loop naar huis.
Ik druk op de bel en Ryan doet open. 'Hey Ryan?' Zeg ik verbaasd.
'Ja, ik kwam langs voor jou, maar je was er niet, dus ik heb maar op je gewacht.' Zegt Ryan met een glimlach op zijn gezicht.
'Bedankt..' Zeg ik en ik loop naar binnen.
'Wat is er?' Vraagt Ryan en hij kijkt me aan.
'Ik kwam Chaz weer tegen.' Zeg ik terwijl ik de trap op loop.
'En? Wat gebeurde er?' Vraagt Ryan, die me volgt naar boven.
'Chaz, bood zijn verontschuldigingen aan, maar ik werd boos. En toen ben ik boos weggegaan.' Vertel ik. Ryan en ik lopen mijn kamer binnen en gaan op mijn bed zitten.
'Ik weet niet of het ooit nog goed komt.' Zeg ik hopeloos en ik laat me achterover op mijn bed vallen. Ryan doet hetzelfde.
'Dat zal echt wel. Jullie waren goede vrienden, dat gaat niet zomaar stuk.' Zegt Ryan.
'Je zult wel gelijk hebben.' Zeg ik en ik zucht.
'Zin op te gamen?' Vraagt Ryan, als hij me lachend door elkaar schud.
'Nee, niet zo'n zin in.' Zeg ik. Ik weet dat Ryan me probeert op te vrolijken, maar ik heb er gewoon echt geen zin in. Ryan glimlacht even naar me en verlaat dan mijn kamer. Nog een zucht verlaat mijn mond. I'm so stupid. Ik ga rechtop zitten en kijk me kamer rond. Ik sta op, loop naar mijn radio en zet een cd van mezelf op. Ik ga midden in me kamer op de grond liggen en staar naar het plafond. Ik beweeg met mijn voeten op de beat van de muziek en voel de stress mijn lichaam verlaten. Ik sluit mijn ogen en adem rustig in en uit. 'JUSTIN?!' Gilt Selena plotseling. Ik schiet overeind van schrik.
'JA?!' Zeg ik en ik kijk Selena geschrokken aan.
'Jus, je bezorgt me een hart-aanval. Ik dacht dat er iets met je aan de hand was!' Zegt Selena.
'Ik bezorg jou een hart-aanval? Jij bezorgt mij een hart-aanval!' Zeg ik en ik leg mijn hand op mijn borst. We kijken elkaar aan en beginnen dan te lachen. Ik sta op, loop naar Selena toe en geef haar een knuffel.

Reageer (2)

  • lilarrzaill

    hahaha, dat laatste stukjeXD alleen het is idd wel een beetje arrogant om naar je eigen muziek te luisteren:$ tenminste vind ik, ik zou dat echt nooit doen, mede omdat ik niet kan zingen;) maar gewoon ik haat het als iemand zo vol van zich zelf is en als je je eigen muziek gaat luisteren ben je redelijk vol van jezelf;)
    sorry dit heeft helemaal niets meer met je story te maken;) over je story:
    hmm kort maar krachtig dan maar: GEWELDIG!!
    snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Justin is best wel een ego,hij luisterd naar zijn eigen muziek...xd
    Snel verder schatje.<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen