Rachel's pov

Ik zie Collin wegstormen met Quil der achteraan en kijk vragend naar Seth. ''Niks aan de hand, Collin heeft last van kuren de laatste dagen.'' stelt hij me gerust. Ik knik en geef hem een kus. Hij slaat zijn arm om me heen en vrolijk eet ik mijn lunch op. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk rustig naar de jongens die tegenover me zitten. Ik ken ze van gezicht, maar dat is dan ook alles eigenlijk. Die daar heette Jacob geloof ik. En ja, ik weet wie Collin is natuurlijk. En Quil had ik ooit eens ergens opgevangen. Maar die anderen, die kende ik echt niet van naam. Ik keek naar hun platen vol eten en mijn simpele broodje. ''Zullen we weg gaan?'' fluisterde Seth plots in mijn oor. Ik glimlachte en knikte. Luidruchtig stond hij op en snel kwam ik ook overeind. ''Wij gaan der vandoor, wij hebben wat beters te doen dan eten in een lawaaierige kantine.'' zei hij vrolijk. Grijnzend keek een van zijn vrienden op. ''Vreet elkaar niet op he?'' Ik bloosde lichtjes en keek naar mijn schoenen. ''Wie weet..'' antwoordde hij vrolijk voor hij me aan mijn hand meetrok de kantine uit. Eenmaal buiten liepen we rustig verder.

Collin's pov

Ik kijk hem even aan en knik dan. ''Ik weet haast zeker van wel. Maar volgens mij weet zij het nog niet. Aangezien ze nog steeds een andere jongen date.'' zucht ik. Quil keek even meelevend. ''Dat sucks man. Misschien moet je haar benaderen, en zorgen dat het overkomt. Afspreken ofzo?'' probeerde hij mee te denken. Ik schudde mijn hoofd. ''Ik heb het geloof ik verpest, door leugens over haar vriendje te verzinnen..'' Even keek hij me aan en schudde toen ook zijn hoofd. ''Jij bent echt een held in het versieren hoor ik al.'' zuchtte hij. Ik gromde even kwaad. ''In de oorlog van de liefde mag alles.'' ''Tenzij het meisje al een vriendje heeft. Dan heb je in principe de oorlog verloren.'' zei hij al denkend. Boos keek ik hem aan. ''Je helpt echt weet je dat?'' zei ik pissig. ''Ik zeg alleen maar waar het op staat Collin.'' zei hij schouderophalend. Hij leek weer in gedachten verzonken en keek me toen weer aan. ''wat?'' gromde ik. ''Niks, veel succes met je probleem. Ik was nog niet klaar met eten. Later.'' zei hij kortaf en liep weer terug naar binnen. Kwaad schopte ik tegen een steentje aan. Snel moet ik der bij me hebben, anders jaag ik iedereen weg. Maar hoe doe ik dat in vredes naam..

Reageer (2)

  • StevieRae

    ooo god eeerg

    1 decennium geleden
  • Opia

    AWWWWWWWWW.
    VERDEEEEEEEEER!:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen