Eleven
Hier is nog een stukje. Ik ben inderdaad heel erg lullig precies op dat moment stoppen . Daarom schrijf ik nu heel snel een nieuw stukje.
Ik dacht dat ik hem geactiveerd had ik dus wachten op Reacties. Niemand doet het had ik hem niet geactiveerd -__-
Ik dacht dat ik hem geactiveerd had ik dus wachten op Reacties. Niemand doet het had ik hem niet geactiveerd -__-
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
ooow felicia wat doe je nou?
1 decennium geledenmisschien wil andreetje je wel laten weten dat hij jou ook leuk vind.
moet je m wel de kans voor geven !!!
snel verder !!!
weer mooi verhaal maar paar dingen die ik snap (of spelfouten zijn) misschien ligt aan mij maar het lijkt alsof je steeds onduidelijker gaat schrijven. bedoel niet gemeen hoor:X
1 decennium geledenin de tweede alinea is het ik i.p.v. in.
André heeft opeens een oven (begin 3de alinea)
en waarom zegt ze tegen zichzelf dat André haar moet laten gaan:$ sorry deze zal wel aan mij liggen:$ (regel voor de oven)
langzamerhand is één woord net zoals superhard.
komma's tussen sieraden eten en zooi is wel handig anders lijkt het net of de sieraden zooi eten.
antwoordapparaat kan je ook beter als een woord schrijven anders lijkt erg onduidelijk.
wat mij ook opvalt is dat je eerste twee alinea's kort zijn en de laatste twee lang. in tegenstelling tot elkaar.
verder lijkt het me wel een goed beroep voor je om schrijver te worden, als ik weet hoe je de eerste hoofdstukken schreef met zoveel spanning.
en wilde je nou dat ik zo de spelfouten neerzette, want op de laatste vraag had ik nog geen reactie voor zover ik weet.