Foto bij Chapter 59

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • perfectnarry

    En toen kwamen er allemaal kabouterninja's en die gingen Justin in elkaar slaan en toen was Justin doooood.

    Ik ben beetje druk en reageer daarom beetje dom. -_-'

    1 decennium geleden
  • LostMoments

    Justin echt asfhoydhlyfhyfvjffktslslkt
    Hij moet echt nu het licht gaan zien
    Hij weet wel dat hij verkeerd is
    You can do it, Justin!
    & goed geschreven!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Boss

    Hsgsusjsjshshd verderr!

    1 decennium geleden
  • beyzos90

    "Het kan niet, ik ben verliefd op twee jongens, de één is de perfecte jongen en de ander is het tegenovergestelde. Kan iemand me vertellen hoe dit in godsnaam mogelijk is."

    Hier heb je het antwoord:

    Liefde is niet te 'verbeteren.' De hormonen in een menselijke meisjeslichaam slaan op volle toeren. Zelfs in haar slaap. De hormonen nemen het lichaam en brein over. De geest is het enige "Orgaan/ deel van lichaam" dat nog geod kan functioneren. De hormonen produceren een nieuw hersencel: Liefde. Het is de sterkste, maar raarste cel van de hele lichaamscyclus.. Het kan klein zijn, wat betekent dat de persoon weining tot 1 keer verliefd wordt op één persoon. Bij andere kan het middelmatig tot groot zijn wat betekent dat het lichaam en geest gek wordt. Ze moeten verliefd worden anders beginnen er inwendige breuken in het lichaam en geest op te komen. Bij sommige is dat gevoel zo groot dat het persé op 2 of meerdere personen verliefd moet worden. Arme Allison heeft dit "ziekte" wat niet te verhelpen is net als The Bieberfever!!



    Ok genoeg gebazeld.. SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    OMG!
    Please nog een stukje! Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen