Three
Ik liep een groot kantoor in, bijna alles was wit.
'ga zitten' zei de vrouw achter het bureau, Ze was al rond de 50 maar ze zag er aardig uit. 'Dus laten we beginnen met je cijfers' zei ze, en ze pakte mijn rapport erbij.
'hmm allemaal voldoende, laagste cijfer voor frans een 5.7' zei ze.
'ziet er goed uit' zei ze, 'hier heb je het rooster'.
Ik liep het kantoor uit, ik had mijn boeken in mijn tas gepropt en ging nu op zoek naar mijn kluisje. Uiteindelijk kwam ik na lang zoeken mijn kluisje tegen, kluisje 120. Mijn kluisje was naast de tweede verdieping van de kantine. Opeens hoorde ik een bekende stem naast me. ´jij ook al een kluisje hier?´ Ik draaide me om en zag Jordan twee kluisjes van me vandaan zijn boeken wegleggen. hij zag het rooster in mijn hand, en hij vroeg gelijk 'welke vakken heb je na de pauze?'. 'uhm zingen en dansen' zei ik. 'Cool ik ook' zei Jordan terwijl we de kantine in liepen.
we gingen bij een jongen en nog een blond meisje zitten.
'Ewa Barry and Dai' Zei Jordan. 'Ewa, wie is dat?' vroegen ze.
'Dit is Sara, Ze komt bij ons in de klas' zei Jordan.
'Cool ik ben Dai en dit is Barry' zei het blonde meisje.
'Ik ben Sara' zei ik. Opeens werd Barry gebeld.
En het volgende moment, vulde een rap geluid de kantine.
Reageer (1)
Leuk!!! (heart2)
1 decennium geleden