Chapter O12
Ik wandel met Selena en Joshua door de stad. Selena duwt de wagen. Dat van Chaz zat me nog steeds niet lekker. 'Hey Chaz, hoe gaat het?' Sms ik naar hem. Ik stop mijn mobiel in mijn broekzak en gelijk voel ik hem trillen. Ik haal hem weer uit mijn broekzak en open het sms'je. 'I hate you, really, I hate you.' Staat erin. Ik zucht en stop mijn mobiel weer in mijn broekzak. 'Wat is er?' Vraagt Selena.
'Ik sms'te Chaz of het goed met hem ging.. He hates me, really, he hates..' Zeg ik. Selena slaat een arm om me heen en trekt me in een keer tegen haar aan.
'Het komt echt wel goed.' Zegt Selena en ze laat me los. Ik glimlach even slapjes en we lopen weer verder. Als we een stuk verder zijn gelopen, houdt Selena me tegen.
'Ik denk dat het niet zo goed gaat met Chaz.' Zegt Selena. Ik kijkt haar raar aan.
'Hoezo?' Vraag ik. Selena wijst naar een jongen die op een trap voor een gebouw zit. Chaz..
'Ga jij naar hem toe of ik?' Vraagt Selena.
'Ben je gek? We gaan gewoon niet naar hem toe.' Zeg ik en ik wil door lopen, maar Selena houdt we weer tegen.
'Justin, doe normaal. Hij is je vriend.' Zegt Selena.
'Uhm, nee. Hij haat me, weet je nog?' Zeg ik en Selena kijkt me boos aan.
'Oke, oke, ik ga al naar hem toe.' Zeg ik en met tegenzin ga ik naar Chaz toe. Ik ga naast hem op de trap zitten. Chaz kijkt me even aan en kijkt van weer weg.
'Wat moet je?' Vraagt Chaz.
'Niets. Ik wil alleen weten of het goed met je gaat.' Zeg ik. Chaz kijkt me aan alsof ik gek ben.
'Ja.. Ja, het gaat heel goed met me. Dat ik ook wel aan me te zien, toch?' Zegt Chaz geïrriteerd.
'Sorry.' Zeg ik en ik kijk weg.
'I hate you.' Zegt Chaz. Dan staat hij op een loopt hij weg. Ik loop weer naar Selena toe.
'Ging lekker.' Zeg ik en ik loop door.
'Justin, zo ken ik je echt niet..' Zegt Selena. Ik zucht en draai me om.
'Ik heb gewoon even geen zin in ruzie, oke? Dit keer heb ik er geen zin in dat weer ík het moet oplossen.' Zeg ik en ik loop verder. Selena komt naast me lopen.
'Mag ik nu duwen?' Vraag ik aan Selena. Selena knikt en laat de kinderwagen los. Ik pakt de kinderwagen vast en begin te duwen.
'Je vindt het wel leuk om vader te zijn he?' Zegt Selena met een glimlach. Ik knik.
'Je doet het ook goed, hoor.' Zegt ze en ik tover een glimlach op mijn gezicht. We lopen weer verder.
'Maar Justin, toch vind ik dan je ach-'
'Nee, Selena, ik wil nu even echt niets meer horen over Chaz. Oke?' Zeg ik en Selena knikt.
'Ik ga naar huis.' Zeg ik en Selena knikt.
'Is goed. Maar ik shop nog even verder.' Zegt Selena. Ik knikt en geeft Selena een kus op haar wang. Ik wrijf dan met mijn duim nog even voorzichtig over Joshua zijn wang en loop dan richting huis.
Ik loop het tuinpad op en sta dan direct stil. Chaz zit voor de voordeur. 'Chaz, wat doe jij nou weer hier?' Vraag ik aan Chaz. Ik zie dat Chaz schrikt.
'Ik dacht dat je in de stad was.' Zegt Chaz.
'Was ik ook, maar ik had geen zin meer, dus toen ben ik naar huis gegaan. Maar nu ik thuis ben, wil ik het liefst weer naar de stad. En wat doe je nou hier?' Zeg ik en kijk naar Chaz.
'Ik.. Ik wilde je huis leeg roven.. I hate you..' Zegt Chaz en hij loopt we.
'Me huis leeg roven?' Zeg ik tegen mezelf en ik proest het uit. Ik doe de voordeur open, ga naar binnen en sluit de voordeur weer. Ik ga de woonkamer binnen en plof neer op de bank. Ik pak mijn mobiel en sms Ryan. 'Hey Ry, Chaz zei dat hij me huis leeg wilde roven.' Stuur ik naar Ryan. Ik leg mijn mobiel naast me op de bank. Ik zet de tv aan. 'JUSTIN BIEBER GENOMINEERD VOOR MTV EMA's.' Zegt een man op tv. Ik kijk met grote ogen naar de tv.
'MAAAAAAAAAAAM?!' Schreeuw ik door het hele huis.
'Ja, schat?' Zegt mijn moeder die de woonkamer binnen komt lopen.
'Waarom heb je me niet verteld dat ik ben genomineerd voor je MTV EMA's?!' Vraag ik aan haar.
'Ik dacht dat je dat al van Selena gehoord had, omdat zij het presenteert.' Zegt Pattie.
'Ik heb het nu dus gehoord van een één of andere man van tv.' Zeg ik en ik glimlach naar mijn moeder. Dan voel ik mijn mobiel trillen. Ik open het sms'je van Ryan. 'Misschien wilt hij nog een spullen van je als aandenken.' Lees ik. Ik lacht even. Dan dringt het tot me door. De MTV EMA's zijn al over 2 dagen..
Reageer (1)
Ik ben gewoon goewwd....xd
1 decennium geledenSnel verdeeer,schat.<33