Hoofdstuk 11
Enjoy!xx
Ik word wakker en ik springt gelijk omhoog. Vandaag is dé dag, de dag van het concert. Deze dag gaat zo geweldig worden. Ik pak snel wat kleren en make-up en ik ren de badkamer in om te douchen. Als ik heb gedoucht en aangekleed wil ik mijn make-up gaan doen. Dan merk ik dat mijn mascara weg is. ‘Lauren, heb je mijn mascara nog?’ roep ik vanuit de badkamer, ik hoop dat ze al wakker is. ‘Oh ja, die ligt nog hier in mijn tas.’ Ik loop de badkamer uit en haal het bij Lauren. Als ik eindelijk klaar ben, gaat Lauren naar de badkamer. Ik weet niet of de andere meiden al wakker zijn, dus ik besluit om even naar hun kamer te gaan. ‘Goedemorgen!’, zeg ik vrolijk terwijl ik binnenkom. Jessica is al wakker, ze zit voor de spiegel met haar haren door de war. Chloe ligt nog te slapen. ‘Jess, ga Chloe eens even wakker maken’, zeg ik tegen Jessica. Ze pakt een veertje uit haar tas en kriebelt dat bij haar in de nek. Het is kinderachtig, maar het blijft leuk. Chloe word meteen wakker en valt bijna uit bed. ‘Wat was dat?’ vraagt ze met een slaapstem. Jessica grinnikt: ‘Niks hoor, je moest toch een keer wakker worden. Deze dag kan je niet overslaan.’ ‘Oh ja, vandaag is het concert. Yes, hier heb ik zo lang naar uitgekeken. Vannacht heb ik er al over gedroomd, dat Niall mij op het podium haalde en dat hij toen voor me zong.’ Ik glimlach, ik hoop dat een van ons echt het podium op gehaald word. Dat zal wel niet, maar altijd blijven hopen! Als we allemaal helemaal klaar zijn lopen we naar beneden voor het ontbijt. Het is nog maar kwart voor acht, we zijn dus erg vroeg. Maar als we om half negen weg willen, moet dat ook wel. Ik pak twee harde broodjes en eet ze snel op. Het liefste ga ik nu al weg. En om kwart over acht gaan we ook al weg, in plaats van om half negen.
Reageer (2)
<3 haha ik gaa ook mee in gedachten
1 decennium geledenVerder<3
1 decennium geledenIn mn gedachten ga ik mee