Chapter O1O
Selena, Joshua en ik zitten in de auto opweg naar mijn huis. Selena en Joshua mochten eindelijk naar huis. Ik parkeer de auto op de oprit en we stappen uit. Ik draag Joshua, die in de maxi cosi ligt. Selena opent de voordeur en we gaan met z'n drieën naar binnen. Binnen staat Pattie al op ons te wachten. Eerst geeft ze Selena een knuffel en daarna mij.'Hey, mam.' Zeg ik en ik geef haar een kus op haar wang.
'Hallo lieverd. Moet ik hem van je over nemen?' Vraagt ze en ze kijkt naar Joshua. Ik schud mijn hoofd en mijn moeder glimlacht. Ik til Joshua naar de woonkamer en zet de maxi cosi op tafel. Ik maak Joshua los en til hem eruit. Ik loop naar de bank en ga zitten. Selena komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. 'Is hij niet mooi?' Vraagt Selena trots en ik knik.
'Prachtig.' Zeg ik zacht tewijl ik naar Joshua kijk. Selena geeft me een kus op mijn wang.
'Wil je iets te drinken?' Vraagt Selena en ik schud mijn hoofd.
'Wil jij hem even vast houden?' Vraag ik aan Selena. Ze knikt en ik leg Joshua in Selena haar armen. Dan gaat de bel. Ik sta op en loop naar de voordeur. Ik doe open en zie Ryan staan. 'Hey R-' Ryan laat me niet uitpraten.
'Justin, help, kom mee.' Zegt Ryan. Hij pakt mijn pols en trekt me mee.
'Ryan, waar gaan we heen?' Vraag ik aan Ryan die me nog steeds mee trekt.
'Chaz.' Zegt Ryan.
'Wat is er met Chaz?' Vraag ik, maar Ryan geeft geen antwoord. We rennen naar Chaz zijn huis. Als we daar zijn, laat Ryan eindelijk mijn pols los. 'Nou? Wat is er aan de hand?' Vraag ik aan Ryan. Ryan wijst naar het raam. Ik kijk Ryan raar aan, maar loop dan naar het raam. Als je door het raam kijkt, kun je de woonkamer van Chaz zijn huis zien. Ik kijkt door het raam en zie Chaz in één gekrompen op de bank zitten. Ik kijkt weer even raar naar Ryan en kijk dat weer door het raam. Ik klop zachtjes op het raam en Chaz kijkt op. Zijn ogen zijn rood en zijn haar zit verwilderd. 'Chaz, wil je alsjeblieft de deur open doen?' Vraag ik, terwijl Chaz mijn lippen leest. Chaz schudt zijn hoofd.
'Chaz, alsjeblieft.' Zeg ik en Chaz schudt nog een keer zijn hoofd. Een zucht verlaat mijn mond. Ik loop naar Ryan toe.
'Weet jij wat er met hem is?' Vraag ik aan Ryan en hij schudt zijn hoofd.
'Wat heb ik toch slimme vrienden.' Mompel ik en loopt weer naar het raam.
'Chaz, alsjeblieft, doe de deur open. Ik wil je helpen.' Zeg ik tegen Chaz.
'Gaat.. Gaat Ryan dan weg?' Vraagt Chaz. Ik knik en Chaz staat op. Ik loopt naar Ryan.
'Chaz gaat, als het goed is, de deur open doen. Hij wilt met me praten, maar wel alleen. Ga jij dan naar mijn huis en vertel je Selena en Pattie waar ik ben?' Vraag ik aan Ryan. Hij knikt en gaat gelijk richting mijn huis. Ik loopt naar de deur en Chaz doet open. We blijven elkaar even aan kijken en Chaz zijn ogen beginnen te tranen. Ik loop naar binnen en sluit de deur. Nadat ik de deur gesloten heb, geeft ik Chaz een kus op zijn wang. 'Chaz, wat is er met je?' Fluister ik, terwijl ik hem bezorgd aan kijk. Chaz probeer te praten, maar het lukt hem niet. Ik pak zijn hand en loopt met hem de woonkamer binnen. Dan sta ik in een klap stil. Voor me, op de grond, ligt een mes met bloed. Ik draai me om en kijkt Chaz aan. Ik rits zijn vest open en zie een rode bloedvlek op zijn shirt net onder zijn borst. Ik kijk Chaz boos en bezorgd aan. Chaz kijkt me, nog altijd met betraande ogen, aan. 'Het.. Het spijt me..' Zegt Chaz. Ik zucht en zet Chaz op de bank. Ik loop naar de keuken en pak een grote doek. Ik loopt naar naar Chaz toe en doe zijn shirt omhoog. Ik druk de doek op de, nog altijd bloedende, wond. Chaz vergaat van de pijn. 'Het spijt me, Justin. Het ging vanzelf.' Zegt Chaz.
'In het ziekenhuis deed je ookal zo raar. Maar je wilt me niet vertellen wat er met je is.' Zeg ik tegen Chaz.
'Just..' Begint Chaz, maar verder komt hij niet.
'Vertel verder wanneer je kan.' Zeg ik tegen Chaz. Het blijft een lange tijd stil. Ik blijf naar de doek, die ik tegen Chaz zijn wond houd, kijken. En Chaz kijkt naar mij. Ik voel druppel op mijn arm vallen. Ik kijk naar Chaz die op zijn lip bijt en zo zijn tranen probeert te stoppen. Hoe kan ik hier nou zo harteloos zitten. Ik sluit Chaz in mijn armen. Chaz legt zijn hoofd op mijn borst en laat nu zijn tranen stromen. 'I just love you..' Fluistert Chaz.
Reageer (1)
Awwww......
1 decennium geledenJe moet echt verder lieverd.<33333