Foto bij ~003 Fabienne

Veel leesplezier (:
xxx Fabienne aka NiallsNandos

Fabienne


Na een tijdje gelopen te hebben moeten we een weg oversteken, maar er is geen zebrapad of stoplicht en het is nogal druk met auto’s. We renden half gillend de ene helft van de weg over en daarna de andere helft om vervolgens aan de overkant van de weg in lachen uit te barsten en door te lopen. “Weetje, ik vraag me af hoe het met die andere meiden die de andere kant uitliepen gaat. Zouden ze er al zijn” Vroeg Sanne aan ons. “Ik denk het niet, want wij lopen de kortste route dankzij de FabFab, dus kunnen zij er nooit al zijn” antwoordde Robin daarop. Ik voelde mijn iPhone trillen en zag dat ik een sms’je had gehad, Heyy, en hoe is het bij 1D? Xx, stond erop. Ik liet het sms’je aan Robin, Sanne en Lianne lezen en sms’te daarna terug dat het pas om Half vier begon en het nu pas 12 uur was. Na nog een tijdje gelopen te hebben, wisten we niet precies waar we naartoe moesten, omdat mijn iPhone sloom deed. "Waar moeten we heen?" vroeg Sanne en er kwam gelijk een man naar ons toe en vroeg waar we heen moesten. We zeiden dat we naar hotel Arena moesten en hij vertelde os de weg. Nadat we nog een tijdje gelopen hadden, liepen we de hoek om en zagen we een aantal meisjes staan. "Is dat Lieke? hoorde we Sanne roepen, "Nee dat is Lieke niet" antwoordde Robin daarop. "LIEKE" hoorde we Sanne roepen en het meisje waarvan Sanne dacht dat het Lieke was keek om. We liepen gelijk naar haar toe en knuffelde haar allemaal en zetten daarna onze tassen bij haar, zodat we naar het toilet konden gaan. “Jullie moeten eerst naar voren lopen zodat jullie een nummertje kunnen krijgen” zei Lieke tegen ons. “Oke, zullen we doen” Antwoordde Lianne. We liepen naar voren waar een meisje met een pen in haar handen om zich heen keek. We liepen naar haar toe en vroegen of zij de nummertjes deed. Ze schreef de nummers op onze handen en zei daarna waar we naar het toilet moesten gaan voor als we dat zouden moeten. Daarna liepen we weer naar Lieke toe om te zeggen dat we naar het toilet gingen en liepen erna toe. “Weetje, eigenlijk zouden we foto’s van de nummers moeten maken” merkte ik op. We namen er een foto van en daarna liepen we weer verder. We liepen het ziekenhuis in, omdat het toilet daar was, maar konden hem niet vinden. Door het ziekenhuis rondlopend zochten we naar de bordjes waar op stond welke weg je moest lopen voor het toilet en nadat we die gevonden hadden liepen we het toilet in om daar onze behoeftes te doen. Nadat iedereen klaar was en we ons haar en alles goed hadden gedaan, liepen we het ziekenhuis weer uit om naar Lieke toe te lopen, onze tassen te halen en achter in de rij te gaan staan.

Reageer (4)

  • 151013

    Yeah. :3

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    Verder schatjes ! <33

    1 decennium geleden
  • theguardian

    Sneeel verder.
    Xx

    1 decennium geleden
  • Crawley

    <3333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen