World Three
Marie-Claire Del Fernandez
We schoten in de lach.
"Zeg euhm hoe zit het nu tussen jou en ...", vroeg Eliane voorzichtig.
"Met Nathan bedoel je?", zuchtte ik.
Ze knikte.
"Ik wil met hem echt niets meer te maken hebben en ik spreek er liever niet over."
Nathan was mijn ex-vriendje, maar ik had het er liever niet over. Hij had me zwaar gekwetst en bovendien, zo meneer daar ook nog eens aanwezig zijn. Hij was een goede springruiter, maar net niet goed genoeg vond ik om de top te halen. Hij nam soms les bij me en ik soms les bij hem, oorspronkelijk was hij van Engeland. Maar aangezien mijn ouders de zijne meteen hadden goed gekeurd en mijn moeder eigenlijk wat pushte dat we iets zouden krijgen, was Nathan soms maanden lang in Spanje, waar wij woonden.
"Sorry.", mompelde Eliane.
"Maakt niet uit.", zei ik zacht.
Het werd plots stil in de wagen. De radio speelde wat deuntjes, maar deze werd weer harder gezet door Jenna.
"Jenn? Zet stiller.", zei ik.
"Nope. Ze gaan One Direction interviewen.", glimlachte ze.
"OMG!", gilde Eliane.
Ik grinnikte en luisterde naar wat de jonge heren te vertellen hadden.
"Zo jongens, jullie zijn uitgenodigd op de Olympische Spelen, gaan jullie er een feestje van maken?"
Er klonk gelach.
"Zeker en vast.", hoorde ik een schore stem zeggen.
"Nee, we zijn daar eigenlijk om professionele doeleinde, dus veel feesten zal er niet inzitten.", zei een zwaardere stem.
Hij leek me de serieuzere.
"Liam? Dat meen je toch niet?", zei de schore stem weer.
Er klonk weer gelach.
"Zo jongens, het is vakantie, en daarbij hoort een vriendinnetje, hebben jullie momenteel een relatie?"
"Ik niet.", zei een stem met een Iers accent.
"Ik wel.", klonk de zwaardere stem weer die Liam bleek te heten.
"Ik ook.", bevestigde een andere stem.
"Ik niet.", lachte nog een andere stem.
"En ik ook niet.", zei de schore stem opnieuw.
"Dus meiden jullie maken nog een kans.", lachte de presentatrice en ook de jongens moesten lachen.
"Harry op wat voor type val je?"
"Euhm, ze moet een beetje lief zijn, schattig een beetje brutaal en zeker geen barbiepop. Ze moet karakter hebben.", sprak de schore stem weer, die Harry heette.
"Niall?"
"Ook een lief, schattig meisje, die toch wel van muziek houd.", klonk de stem met het Ierse accent.
"Zayn?"
"Euhm, een lief meisje, die een goed gevoel heeft voor humor.", zei hij.
"Zo meiden begin al maar te werken, want misschien maak jij nog wel kans ooit.", sloot de presentatrice af.
Ja, vooral zo een jongens gingen echt een random meisje eens uitnemen. Ik bedoel iedereen weet toch dat zulke jongens met celebs gaan, voor hun reputatie, en voor het uiterlijk.
"He Marie-Claire, wie weet maak jij nog kans.", grijnsde Jenna breed.
Ik keek haar raar aan.
"Onzin, zo een jongens vallen enkel op celebs en gaan enkel voor het uiterlijk.", lachte ik.
"Echt niet! Louis en Liam, hebben beide een vriendinnetje en dat zijn geen celebs.", sputterde Eliane tegen.
"Nee, Eleonor is een studente en Daniëlle is een danseres.", verklaarde Jenna.
Ik maakte een O-gebaar met mijn mond, maar weinig kon het me schelen. De Olympische Spelen daar moest ik me op focussen. Geen tijd voor een bende jongens, die van elke dag een feestje maken en die veel geld verdienen.
"Trouwens, ik heb geen tijd voor een vriendje."
"Daar heb je wel een punt.", gaf Eliane toe.
"Wedden, dat ze Harry nog wel leuk zou vinden?", fluisterde Jenna tegen Eliane.
Ik rolde met mijn ogen. Zo snel werd ik niet verliefd en al zeker niet op beroemde mensen. Die weten niet wat presteren is, focus is en weten echt niet wat hard werken is. Het zijn waarschijnlijk van die verwende jongens, waar je niets mee kan aanvangen, al even erg of misschien zelfs erger dan Nathan.... En daar had ik geen behoefte aan.
Er zijn nog geen reacties.