Toen we de jongens er eindelijk van overtuigd hadden uit het ballenbad te komen konden we gaan eten.Louis was weer zoals altijd raar bezig."Ik zeg het je pizza kunnen vliegen!"Riep hij luid."Bewijs het!"Hoorde ik Zayn uitdagend vragen.Louis pakte een stukje pizza vast en begon er mee te spelen tot hij uiteindelijk tegen de muur belanden."Ik zei het je!"Hij keek Zayn met een glimlach aan,Zayn kon duidelijk zijn lach niet inhouden.Niemand."Wat is dit?Waarom hangt er pizza tegen de muur?"Vroeg een bediende die lang kwam.Ik kon mijn lach niet inhouden."Eumh..dat is van het kindje hiernaast."Zei Nail snel."Straf dat kindje nu niet ze is nog zo klein!"Met de liefste glimlach die Nail had keek hij naar de bediende.Die vriendelijk terug lachte en toen weg ging.Ik keek naar Harry die lief naar me lachte."Zo ik ga nar de wc!"Zei Greet snel."Ik ga mee!"Riep ik.Samen verdweenen we van de tafel en lieten we Anne alleen achter."Was dat wel een goed idee.Anne alleen achterlaten?"Zei ik."Ze kan het wel aan!"Lachte Greet.Ik kwam terug en zag dat Harry Zayn en Louis weg waren."Waar zijn de jongens?"Vroeg ik."Louis had weer eens te veel lol met pizza!"Stoterde Liam."Hoe bedoel je?"Vroeg Greet."Wel...Zayn had weer eens gezecht dat Louis Harry niet met en pizza durfde raken."Lachte Nail."One!Is hij geraakt door een pizza?"Vroeg ik."Jep!"
"Maar waarom is Zayn er ook achter aan?"Vroeg Greet.
Omdat Harry half ontweek en de pizza voor de helft op Zayn zijn gezicht kwam."Zei Anne."JE GAAT ER AAN TOMLINSON!"Hoorde ik Harry en Zayn tegelijk roepen.Niemand kon zijn lach in houden.Probeer me dan maar te pakken!"Zei Louis uitdagend.Hij kroop in het ballebad tussen de kleine kindjes.Harry was volop bezig met Louis te bekogelen met ballen."Jongens nu is het genoeg!"Zei Greet.Met een teleurgesteld gezicht kwamen ze terug naar de tafel.Harry kwam eerst naar mij en gaf me een kus op mijn haar."Hey niet eerlijk!"Grapte Louis."Moet jij ook wat hebben?Kom hier!"Zie Harry uitdagend en hij ging op Louis af."Nee!Spaar mij!"Schhreeuwde hij terwijl hij met zijn armen in de lucht zwaaide.Na nog wat plezier en genoeg pizza besloten we naar huis te gaan.Onderweg begon ik wat moe te worden dus nam ik een aanloop en sprong op Zayn zijn rug.Hij voelde dat ik op zijn rug zat."OMG!Je bent zwaar zeg!"Zei hij lachent."Zeg bedankt hoor Malik!"Zei ik terug.Maar zo erg vond hij dat niet.Onderweg viel ik in slaap op Zayn zijn rug.Ik voelde dat iemand me een zoen op mijn wang gaf.Ik opende mijn ogen en zag Harry zitten.Ik schoor recht."Waar ben ik!?"Riep ik.Ik keek rond me en zag iedereen lachend en verbaasd naar me kijken.We waren terug in het huis.Iedereen had zijn pyjama al aan en zat gezelig naast elkaar met warme chocolademelk."Je viel in slaap op Zayn zijn rug."Zei Anne lachend."En dan heb je hier nog eens een groot halfuur geslapen."Vulde Greet aan.Ik ging wat rechter zitten en leunde met mijn hoofd tegen Harry zijn borstkas.Ik greeg een kop chocolademelk van Louis die lief naar me glimlachte.Ik was dus echt thuis.Ik wou hier nooit meer weg!

Reageer (1)

  • BeCreative

    Echt een leuk verhaal!! Alleen je schrijft Niall telkens verkeerd xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen