001
Jasmine: Jasmine Villegas
Jason: het broertje van Jasmine
Jream: de oudere broer van Jasmine
Jazzy: de beste vriendin van Jasmine
'jasmine' hoor ik iemand zeggen. Ik open m'n ogen. Justin hangt met een grijns boven me. 'hmmm' zeg ik nog half slapend.'wakker worden' zegt ie.
'jasmine' hoor ik m'n moeder gillen. Ik doe m'n ogen open. Justin is weg. Het was dus allemaal maar een droom. Als ik eenmaal uit m'n bed ben loop ik naar de badkamer. De slaapkamerdeur van m'n broer en broertje is nog dicht. Als ik in de badkamer ben draai ik de deur op slot. Ik doe m'n kleren uit en ga onder de koude douche staan. Na een tijdje wordt het water warm. Ik drAi de douche op 40 graden. Het water wordt zo heet dat het pijn doet. Maar ik blijf er onder staan. Het voelt zo vertrouwd. Zo anders dan de wereld om me heen. Na een half uur draai ik de douche maar weer dicht. Ik stap uit de douche, driest me af en doe m'n badjas aan. Ik pak de haar föhn uit de la en föhn m'n haar droog. Als m'n haar droog is loop ik terug naar m'n kamer. De tegels van de vloer voelen koud aan. Eenmaal in m'n kamer doe ik de deur dicht en gooi m'n badjas op m'n bed. Ik pak ondergoed uit de la en doe het aan. Daarna loop ik naar m'n kast en pak ik een zwart jurkje met zwarte pumps en turquise sieraden en een turquise riem.
Ik doe mn kleren aan m'n pumps en loop naar beneden. Net voordat ik beneden ben gaat m'n mobiel. Ik leg m'n pumps op de trap en ga zitten op een traptreed. 'hey jas, ik weet dat het kortdag is maar zou je over een uur bij de studio kunnen zijn. Ik heb een verrassing voor je' ' ja is goed' zeg ik opgewonden.'oké dan tot strak.' 'ja tot straks'. Ik hang op en loop verder de trap af. M'n moeder vraagt wie er had gebeld. ' o carin' zeg ik. M'n moeder neemt een hap van der appel en ik eet m'n boterham met kaas op. ' Jasmine je moet je haar nog doen' zegt ze lachend. Door L die haast ben ik het gewoon vergeten. ' o ja' ik sta op en ren naar boven. Ik stop de stijltang in het stopcontact en wacht totdat hij heet genoeg is. In de tussentijd pak ik m'n make-up. Vandaag ga ik voor smokey eyes met een turquise tint. Als ik klaar ben met m'n make-up is m'n stik tang ook al weer heet genoeg. In minder dan tien minuten ben ik klaar met m'n haaren stijlen. Over een half uur moet ik in de studio zijn. Ik loop naar beneden, doe m'n pumps aan, geef m'n moeder een kus, mompel iets dat had moeten klinken als 'doei' en gooi de deur achter me dicht.
Het is vandaag lekker warm in LA. Genietend van het weer loop ik naar m'n porsche die voor op de stoep staat. Ik start hem op een rijd rustig naar de studio. Na ong. Een kwartier ben ik bij de studio. Ik parkeer voor de stoep en loop naar binnen. Ik zie carin me een man praten. Als ik dichterbij loop zie ik wie het is. 'hey jas, dit is scooter Braun de manager van Justin Bieber. Het leek scooter en mij leuk als jullie samen een duet zouden doen. De man steekt vriendelijk z'n hand uit. ' hallo, leuk je te ontmoeten.' 'eens gelijk' zeg ik verlegen. 'kom maar mee. Justin wacht op je.' o mijn god Justin bieber wacht op me.. Droom ik nou nog steeds??? Als dat zo is wil ik nooit meer wakker worden
Er zijn nog geen reacties.