Hoofdstuk 10! Woow echt al veel (vind ik dan)

Enjoy!xx

Als we een tijdje met de meiden gepraat hebben, stelt Anne ,een van de meiden, voor om samen op een terrasje te gaan zitten. We gaan zitten waar we gisterenavond tijdens het eten ook zaten. We bestellen alle zeven iets te drinken. Quinty, een ander van de meiden – vraagt aan ons wie onze favoriet is. ‘Harry en Liam’, zeg ik. Lauren wil nu wat zeggen, maar Chloe is haar voor. ‘Mijn favorieten zijn Niall en Zayn’ Nu kan Lauren wel wat zeggen. ‘Die van mij is Zayn’. ‘Mijn favoriet is zeker weten Louis’, zegt Jessica vol overtuiging. De favoriet van Anne is Liam, die van Quinty zijn Louis en Niall en die van Lisanne is Zayn. Yes, dan heb ik Harry dus voor mij alleen! We zitten al een uur op het terras, de tijd gaat super snel. Jessica stoot mijn arm aan. ‘Zullen we zo gaan?’ vraagt ze zacht? ‘Ja, is goed’, zeg ik terug. Jessica zegt dat we gaan en we nemen afscheid van de andere meiden. ‘Ik denk dat we jullie morgen nog wel zien’, zeg ik. Als we weglopen krijg ik ineens heel erge buikpijn, ik kan bijna niet meer lopen. Ik denk dat het de zenuwen zijn. Toen ik naar een concert van Justin Bieber ging, was ik eerst ook echt heel erg zenuwachtig en dat was ook een dag van te voren. Ik ga even op een bankje zitten en al snel komen Chloe, Jessica en Lauren naast me zitten. ‘Gaat het wel?’ vraagt Chloe en ze kijkt best bezorgd. Ik moet lachen: ‘Het gaat best, zijn gewoon de zenuwen voor morgen. Het is ook al snel morgen eigenlijk, het is nu ook alweer bijna zeven uur. Dus het duurt echt niet lang meer.’ Ik haal nog even diep adem, het is nog een klein stukje voordat we bij het hotel zijn. We eten vanavond in het hotel zelf, dus we hoeven niet meer weg. Word ook op tijd slapen, want morgen is dé dag!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen