Foto bij proloog pov, Jaymie

mijn eerste story dus wees lief<3

Hallo ik ben Jaymie, ik ben 15 jaar ik woon in Atlanta. Ik woon hier nu 3 jaar ik ben verhuisd uit Nederland en mis het soms wel, ik heb daar nog steeds goede vrienden en ga er bijna elke vakantie naartoe. Ik woon bij mijn moeder samen met mijn stiefvader en mijn stief broer. Mijn ouders zijn dus gescheiden dat was ongeveer 8 jaar geleden dus ik ben er aan gewend. Mijn vader woont wel nog steeds in Nederland en ik mis hem vaak. Mijn hobby’s zijn muziek maken en Wakeboarden. Zo daar ben ik ook weer vanaf ik haat het om mezelf voor te stellen in mijn nieuwe klas. De leraar vroeg of mensen nog vragen hadden en natuurlijk moest een best wel rare jongen een vraag hebben. Leraar: stel je vraag maar Guido! Guido: Jaymie welke instrumenten speel je allemaal? Ooh als dat alles is dan kan ik daar wel antwoord op geven ik speel Drum, gitaar, keyboard, blokfluit, elektrische gitaar, viool en trompet maar gitaar en drum vind ik het leukst! Ik hou er van om over muziek te praten, later wil ik denk ik in een band gaan spelen of zo misschien wel bij een beroemt iemand als ik ooit zo goed word! Guido knikt even en de leraar vraagt of het nu duidelijk is. Er komt iemand binnen stormen en de leraar vraagt: wat is je naam? Ik ben Justin eeuuh Bieber, zegt de jongen. Sorry ik had een beetje vertraging er waren fans die met me op de foto wouden en handtekeningen wouden, nogmaals sorry! Er begonnen een paar meisjes te gillen en Justin lacht even voorzichtig naar ze. Hij ziet er in het echt mooier uit dan op foto’s maar toch hij blijft Justin Bever, blegh! Oke je kan daar naast Jaymie gaan zitten, zegt de leraar. Jeej nu kom hij ook nog naast me zitten ook! *sarcasme* heei, ik ben Justin je nieuwe klasgenootje ik hoorde dat jij Jaymie was? Zegt Justin. Ja, ik ben Jaymie leuk je te ontmoeten, maar hoor je niet op een privé school of zo? Vraag ik. Nee, mijn moeder dacht dat een beetje afleiding wel goed voor me was. Toen pas zag ik de dikke wallen onder zijn ogen, hij is vast heel moe! Oke, gezellig! Leuk dat je bij mij in de klas komt! Zeg ik aardig. Ik kan beter aardig zijn dan een bitch toch?

Reageer (1)

  • JeansFreaks

    schrijf je niet verder ? ik wil het graag lezen
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen