Foto bij ~003 Sanne

Sanne


‘Oké hier hebben ze de Top of the Pops dus niet’ zeg ik. ‘Misschien hebben ze nog wel andere tijdschriften met hun erin, ik zal wel even kijken!’ zeg Lianne. Maar er zijn helemaal geen tijdschriften met One Direction erin. Dan zie ik dat er nog een andere verdieping is. ‘Oh misschien is daar nog wel wat!’ We lopen de trap op, maar het is daar helemaal vol met alleen maar boeken, dus daar gaan we nooit wat vinden. ‘Kom we gaan vragen of ze Forever Young hier hebben!’ zeg ik dan. ‘Kan jij het niet vragen of ze die hebben, want ik heb net ook al iets gevraagt voor de Top of the Pops dus dan staat het zo raar’ zeg ik tegen Lianne. ‘Ja is goed’ zegt ze, en loopt naar de kassa toe. ‘Heeft U misschien het boek “Forever Young” van One Direction?’ vraagt Lianne aan de man achter de kassa. ‘Ik zal even kijken voor je’ zegt hij dan. ‘Hoe heette het boek ook alweer?’ ‘Forever Young van One Direction’ antwoord Lianne. ‘Daar moet ik er nog twee van hebben!’ zegt de verkoper. ‘Oké en waar liggen die dan?’ vraag ik dan. ‘De verdieping hierboven.’ Als ik dat gehoord heb sprint ik die trap op, want ondertussen zijn die meisjes die ook al in die andere winkel waren ook hier heen gekomen, en hebben gehoord dat ze Forever Young hier hebben. Ik ben op de verdieping aangekomen en begin overal te zoeken. We lopen echt met zijn tienen de winkel daar rond, maar niemand kan hem vinden. ‘HIER LIGGEN ZE’ roept Robin dan opeens, en ik ren erheen. Maar ik ben al te laat. Zo een meisje van net heeft één van de boeken vast, en Robin heeft er één. ‘Shit er zijn er geen meer’ zeg ik dan. Maar dan geeft het meisje dat er één vast heeft het boek aan mij. ‘Moet jij hem niet hebben?’ vraag ik aan haar. ‘Nee jij mag hem hebben’. ‘Echt heel erg bedankt, serieus!’ en met een grote glimlach loop ik naar de kassa. Als we de winkel uit zijn begint het te regenen, en ik pak mijn mini-paraplu erbij. ‘Waar moeten we heen?’ vraag ik dan. ‘Geen idee’ zeggen Robin, Lianne en Fabienne. Heel erg handig dus. Die meisjes zijn ondertussen weer terug richting de Dam gelopen, aangezien hun ook niet wisten hoe ze bij hotel Arena komen, en wij geen zin hadden om met hun te lopen. ‘Ik heb navigatie op mijn iPhone!’ zegt Fabienne dan. ‘Oké dat is dus echt te handig hé!’ zeg ik. Als Fabienne het adres heeft ingevoerd, krijgen we al gauw de route te zien. ‘We moeten die kant op!’ zegt Fabienne, en we beginnen te lopen. ‘Het is echt zoveel beter dat we jouw iPhone hebben joh!’ zeg ik tegen Fabienne. ‘Ja inderdaad’ zegt Robin. ‘We hebben gewoon onze persoonlijke navigatiesysteem, onze eigen FabFab!’ zeg ik dan en al gauw liggen we helemaal dubbel om het woord ‘FabFab’. Als we uitgelachen zijn lopen we weer verder, het is gelukkig ook gestopt met regenen. We zijn een stukje verder als we nog een boek winkel zien. ‘Kom we gaan daar kijken of ze One Direction tijdschriften hebben!’ zeg ik. Maar als snel zijn we uit de winkel want ze hadden er niks.

Na weer een stukje gelopen te hebben zijn we in de straat tegenover de Kalvertoren aangekomen. ‘Hé dit herken ik!’ zeg ik. We praten een beetje over dat we er echt heel veel zin in hebben en nog andere dingen, tot er opeens een man op ons af komt lopen. ‘Mag ik je wat vragen?’ vraagt hij aan Lianne. ‘Ja tuurlijk’ zegt ze. ‘Ik heb je nodig, ga met me mee, ik hou van je’ zegt hij tegen Lianne. ‘IK MOET WEG’ roept Lianne. ‘Waarnaar toe dan?’ ‘GEWOON WEG’ en we beginnen keihard weg te rennen. Na een stukje gerent te hebben staan we stil, en we beginnen weer keihard te lachen. ‘Wat was dat een engerd’ zegt Lianne. Als we weer uitgelachen zijn kijken we weer op de FabFab hoe we moeten lopen en vervolgen we onze weg naar hotel Arena.




hope you like it <3

Reageer (4)

  • 151013

    I like it. <3

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    ME LIKE <.33

    1 decennium geleden
  • theguardian

    Hahahaha.
    FabFab (:
    En die man laat me ook lachen xd
    Snel verder x

    1 decennium geleden
  • irwin

    HAAHAHAHAHA GA MET MIJ MEE, IK KAN NIET ZONDER JE<3 WHAA MIJN BIG FRIEND<3 HWHAHAHAHAHAHA<3
    ahahaha en de Fab Fab rulez!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen