39- Eran, Eran, Eran!
Felicia pov
'Wel, we zullen eens gaan...' 'Hoe oud ben je?' Ik wist dat het grof was maar hij was zó knap. Ik moest het wel vragen. Gill zuchtte ongeduldig naast mij. Dus oftewel was ze haar interesse snel kwijt oftewel wilde ze gewoon niet laten zien dat ze hem òòk super knap vond. 'Ik ben achttien jaar.' Zei Eran met een "big smile".'En jullie?' 'Alletwee 17.' zei ik glimlachend. Sommige gasten achter hem begonnen te gniffelen, maar stopten toen Eran hen een venijnige blik toewierp.
Gill zuchtte weer eens veel te luid. 'Welke lessen hebben jullie?' vroeg Eran nog altijd nieuwsgierig, het leek alsof hij haar niet gehoord had. Gelukkig. 'We volgen Wiskunde, filosofie, gevechtstraining, voorspelling,...' Opeens werd ik onderbroken door een hard geluid van een keyboard en gezang. Bleek dat William en Nicholas besloten hadden om samen een liedje te gaan zingen. Wel, zingen en rappen dan. "Oooh, written in the stars! A million miles away, a message to the main, oooh!" 'Oh!' Gill leek ineens meer geïnteresseerd en keek naar onze twee showmensen. 'Ik ga naar hen! Zie je!' En ze liep naar William en Nicholas om... weet ik veel te doen. Waarschijnlijk om een beetje te dansen. 'Wel, ik doe ook voorspelling!' zei Eran, met moeite iets luider dan de muziek. 'Leuk!' Ja, héél leuk! Eran keek wat geïrriteerd naar de twee jongens en zei: 'Ik spreek je een andere keer wel, wanneer we elkaar kunnen verstaan! Wil je eens afspreken met mij en de groep?' 'Natuurlijk! Alleen?' Een van de jongens riep: 'Neem je vriendin ook mee!' 'Ik zal het haar vragen!' Het leek alsof we steeds luider moesten roepen. Zetten ze de muziek nu harder? Intussen was het liedje al veranderd. Nicholas was naar mijn mening iets te druk bezig met het meisje dat samen met hem 'Coconut Tree' aan het zingen was. 'Ik spreek je nog wel, dan spreken we af!' riep ik en draaide me om om de jongens eens goed op hun kop te geven. Naar Gill kon ik ook al niet weer, want ze was William een soort onnozel dansje aan het leren op dit liedje.. en ze leken wel plezier te hebben. Wel, IK had toch de interesse gekregen van Eran.
Reageer (1)
jongens... ze beginnen ook altijd te zingen op het verkeerde moment...
1 decennium geledensnel verder