~003 Robin
Robin
Ik hang op en samen met Sanne loop ik de wc’s uit. We gaan naar Lianne`s spoor. We lopen de trap op en Sanne loopt wat voor me uit. Als ik boven ben draai ik me om en zie ik Lianne staan. We begroeten elkaar en geven elkaar een knuffel. Met zijn drieën gaan we op zoek naar de Starbucks.
‘Volg de bekers’ zegt Sanne. We lopen en stukje. ‘Hea, is het niet daar?’ zeg ik. ‘Ja volgens mij wel’ krijg ik als antwoord terug. Een meisje staat alleen te wachten. Dat is vast Fabienne.
‘Fabienne’ zegt Lianne. Ze kijkt om en ook nu begroeten we elkaar met een knuffel. We lopen de Starbucks in omdat Sanne per se een Starbucks moet. Ik praat wat met Fabienne en Lianne.
‘Het is echt raar om hier nu zo te staan, met het idee dat we ze straks gaan zien’ zegt Lianne. Fabienne en ik knikken. Ik kijk waar Sanne staat in de rij en lachend kijkt ze om. Ik schenk haar een glimlach en hoop dat de rij een beetje opschiet omdat ik de stad in wil. We gaan eerst nog naar een boekenwinkel omdat we daar de Heat willen halen. Als Sanne eindelijk haar Starbucks heeft vertrekken we. Lopend naar de uitgang praat ik wat met Fabienne. Ik heb geen idee waar we heen moeten want dit is de eerste keer dat ik in Amsterdam ben. Langzaam dringt het tot me door dat ik hier echt ben. Maar het is zo ongelooflijk dat ik het niet kan geloven. Pratend en lachend lopen we door de straten op zoek naar de Waterstone`s. Vlak bij een groot plein loopt er een groep meiden naast ons. Ik vraag me af of hun ook naar One Direction gaan. Ik loop voor Lianne, Fabienne en Sanne. En net als ik me omdraai om te vragen aan hun of die meiden er ook heen zouden is Sanne me voor.
‘Zouden hun ook gaan?’ ‘Ik heb geen idee, eigenlijk moet je gewoon heel hard One Direction roepen’ zeg ik meer als grap dan dat ik het echt meen. Maar ik weet dat Sanne het ook echt zal roepen. En ik heb gelijk. ‘ONE DIRECTION’ hoor je opeens keihard. De meisje draaien zich om en wij moeten lachen. ‘Gaan jullie ook?’ wordt er aan ons gevraagd. ‘Ja’ antwoorden we. ‘Wij gaan eerst nog langs een paar boeken winkels’ zegt één van de meisje. ‘He wij ook!’ roept Sanne dolblij uit. We stellen ons voor en vragen of hun weten waar het is omdat wij het niet weten. Iemand van hun weet het en we lopen al pratend met ze mee. Sanne, Lianne, Fabienne en ik lopen onbewust wat verder voor uit. Als ik om kijk zijn ze een heel stuk achter ons. Maar ik zie de winkel al voor ons en we besluiten gewoon door te lopen. Ik loop als eerste de winkel in en ga op zoek naar de tijdschriften. Er is een trap en ik kijk naar boven, daar liggen ze. Ineens schiet er een meisje omhoog en ik ren achter haar aan. Ze pakt 4 Top Of The Pops voor mijn neus weg. En snel pak ik de laatste. Balend dat ik er niet eerder was. Ik kan aan Sanne zien dat ze best boos is en we lopen naar beneden. Als ik heb afgerekend komt er van boven dat er ook nog Heats zijn en Sanne sprint naar boven om er vier te pakken. We rekenen af en lopen met zijn vieren weer naar buiten. ‘Volgens mij heb je daar de ABC’ zeg ik. ‘Daar hebben ze misschien ook nog wel wat’ we lopen erheen en gaan op zoek.
_____________
Het is echt superleuk om de reacties te lezen! Krijg er echt een grote glimlach van (:
Wat vinden jullie van Another World? Ik vind hem echt super!
Reageer (3)
Leuk. <3
1 decennium geledenEn Another World is amazing.
Snel verder schatjes ! <33
1 decennium geledenSnel verder.
1 decennium geledenEn another world is like: LHXDFmDLCNJSGDFMHJNBCHXDNM
(:
xx