My dàddy tom kaulitz !![1]
jij bent het kindje van tom kaulitz je woont samen met je moeder ,en je hebt je vader nog nooit gezien ,hij weet zelfs niks van je bestaan af je moeder was maar een one night stand zij ze altijd en is uitgelopen op mij maar ze heeft altijd goed voor me gezorgt ik heb nu ook een broertje eigenlijk een half broertje .ik ben nu 16 jaar en wil mijn papa op zoeken en met hem spreken men moeder was er altijd tegen ..........
men moeder en ik hadden weer een ruzie over dat ik mijn vader wouw zien ik heb vanalles al gevonden hij zit nog altijd in de band tokio hotel en is getrouwd en woont ergens in hamburg dus moest ik in duitsland geraken want men moeder en ik woonde in nederland men stiefvader had altijd de pêst aan me omdat ik de dochtr was van tom kaulitz hij zit hem altijd uit te schelden voor een vieze player omdat hij men moeder dat had aangedaan maar ik ben vastbesloten ik moet en zou mijn vader ontmoeten .men moeder was weer aan het roepen tegen me dat ik aan men leven moest denken en niet steeds over men vader moest spreken ik had gelezen dat het vandaag concert was en ik ben een tijd geleden aan tickets geraakt maar heb natuurlijk mijn moeder dat niet verteld en was vast besloten om te gaan ik nam mijn beste vriendin sylvie mee.
[later die avond] ik zij tegen men moeder dat ik uit ging en darom zo gekleed was het was eigenlijk geen leugen ik ging uit dus wij vertrokken naar het cocnert sylie en ik we hadden nog redelijk goede plaatsen toen we daar aankwamen iemand die me zag daar in de rij sprak me aan " heej, jij lijkt wel hard op tom kaulitz " ik lachte en natuurlijk ging ik niet zeggen dat het mijn vader is ik zij gewoon dat et toeval was en daarna liet ze me met rust
[het concert]
wij stonden 2de rij na veel duuwen en trekken wij stonden natuurlijk aan de kant van mijn vader anders zou ik hem niet goed hebben kunnen zien ,iedereen had zo gelijk hij is heel knap niet moeilijk dat mijn moeder voor hem bezweken is hij keek naar mij en lachte ik lachte terug hij keek wel raar naar me maar speelde gewoon voort men vriendin en ik danste heel die avond .na het concert gingen we naar buiten en ineens hield iemand ons tegen .........
[wie zou diegene zijn?
[wat zou die willen?
lees volgende deel!!
and plz give reaction!!x3
Reageer (4)
mehr.....
1 decennium geledenmehr.....
mehrr....
ooo snel verder !!!!!! laat je me aub iets weten ?? xxx Joyce (k)
1 decennium geledenSUPER!!
1 decennium geledenSNEL VERDER!!
(K)Neline
kei coole quiz!!
1 decennium geleden