My dàddy tom kaulitz !![2]
[wat er voordien gebereurde] ik was op het concert en stond voor men vader hij lachte naar mij n toen ik terug lachte keek hij raar vroeg me af wat hij dacht ik zou hem zo graag is ontmoeten en hem vanalles vragen maar toen het gedaan was gingen we naar buiten en werden tegen gehouden ............
(btw : in verhaaal heb ik iedereen een kleur gegeven
tom= blauw
bill=rood
jij=roos
georg= groen
gustav= gewoon zwart of moet nog een kleur zien te vinden xd)
"hallo meisjes willen jullie is meekomen " ik vroeg gelijk warom hij zij dat tokio hotel ons is wouw spreken wij gingen gewoon mee naar binnen toen deet die meneer de deur open binnen daar TOKIO HOTEL op stond ,ik kreeg al kei veel spanningen ik zou eindelijk men papa van dicht zien en spreken
[wij bij tokio hotel]
iedereen gaf ons een hand toen we binnen kwammen en wij gingen over hun zitten ik had wel wat duits geleerd maar dat was nu niet super goed men vriendin kon geen woord duits ineens begon bill tegen ons te spreken " hallo meiden heb gehoord da jullie geen duits kunnen maar engels gaat ook ze " ik lachte wat en zij " oke " mijn vader zat een heele tijd naar mij te kijken precies of hij het niet geloofde en bill begon ook al raar te kijken tot ik vroeg ]" warom kijken jullie zo ? " bill lachte en zij` " je trekt nogal op onze moeder en je hebt wat trekkingen van tom " ik lachte en zij dat zou makelijk kunnen "hoe oud ben je ?" ik ben 16 jaar " . ik moet jullie iets zeggen ?
ja zeg maar ik ben helemaal oor
het is eigenlijk voor tom bedoelt
ja zeg maar
ik ben de dochtr van katheline ik weet niet of je haar nog herinnert euh is da een meisje met blonde haren slank postuur en ze had blauwe ogen gok ik ja dat is ze , ze zij tegen mij dat je met der een one-night-stand had en zwanger is geraakt van mij iedereen hun monden vielen open...........
hoe zou het verder gaan lees je in deel 3
..plz reation.....
(btw : als je die kleuren lastig vindt zeg het dan dan verander ik het )
Reageer (3)
SUPER!!
1 decennium geledenSNEL VERDER!!!
super !!!!!!!!!!!!
1 decennium geledende kleuren het is wel wat verwarend omdat k het niet gewoon ben maar jij kiest hé
laat je me iets weten vr de volgende xxx Joyce
nice girl!
1 decennium geleden