Foto bij Dangerous Love ~ Liam Payne *5*

Met trillende handen verwijderde ik de sms. Hoe kon nou hij weten dat ik in Londen was? Hopelijk kwam ik hem niet tegen, zolang ik bij de rest bleef kon hij me hopelijk niks doen, of hij was gewoon aan het bluffen. Ik ademde een paar keer diep in om rustiger te worden en liep de kamer uit. Ik kon me niet meer herinneren of ik nou van links of van rechts was gekomen, elke gang leek op de andere. Ik besloot om de groene uitgangbordjes te volgen. Hopelijk bracht dat me bij de ingang of receptie waar ik kon vragen waar in dit doolhof het restaurant was. Ik volgde de bordjes door de lange saaie gangen. Ik kwam uit bij een achteruitgang van het hotel. Ik kon door de deur naar buiten gaan en zo naar de hoofdingang lopen, maar wat als Danny hier echt was en ik hem buiten te zou komen? Dan maar hard doorlopen en opletten. Ik opende de deur en liep de smalle ijzeren trap af. Ik keek om me heen of ik iemand zag, maar er was niemand, afgezien van die vier spelende kinderen dan. Ik liep de hoek om en zag daar de bekende straat weer. Ik keek nog een keer of ik Danny zag en liep toen naar de hoofdingang van hotel. Er zat een meisje achter de balie van ongeveer dertien, aan haar kon ik vast wel vragen waar het restaurant was. Plotseling voelde ik een hand om mijn arm die me naar achter trok. Mijn hart begon als een gek te kloppen. Danny blufte dus niet, hij was echt hier.

Verder??

Reageer (2)

  • FlashyXD

    Je moet echt verder!!! Ik ben al helemaal aan het flippen! SNEL VERDER SCHRIJVEN JIJ! Je schrijft geweldigg ;);) Love your story ;P

    1 decennium geleden
  • ClarkeGriffin

    ja!!!!!!!!!!!! zkkr is het danny????? snel een nieuw hoofdstuk schrijven

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen