~ 002 Lianne
Zachtjes mee neuriënd met What makes you beautiful loop ik richting het station. Het was maar iets van tien minuten lopen. Aangekomen bij het station laat ik mijn kaartje stempelen en ga op een bankje zitten wachten. Mijn trein zou pas over 15 minuten komen maar ik was liever te vroeg dan te laat. Het was nog behoorlijk rustig op het station. Maar dat was ook wel logische. Wie ging er nou al zo vroeg van te voren zitten. Met een glimlach kijk ik naar mijn mobiel als ik zie dat ik een sms heb. Het was er één van mijn beste vriendin. Ze wenste mij veel plezier en alles toe. Snel sms ik terug. Zij en een paar andere waren de enige die wisten dat ik vandaag naar One Direction zou gaan. Het liefst had ik het natuurlijk aan iedereen vertelt. Maar je weet maar nooit of iemand er iets zou uitflappen. Terwijl ik mee neurie met Forever Young lopen er allerlei mensen lang. Allemaal kijken ze mij raar aan. Waarschijnlijk vroegen ze zich af of ik niet op school hoorde te zitten. Ik trek mij niets aan van die blikken en kijk naar mijn mobiel. Als ik zie dat de trein er aan komt sta ik op. De deuren van de trein gaan open en er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht. Het zou nu echt gaan beginnen. Mijn trein naar Amsterdam. Over een paar uur zou ik de jongens zien die mijn leven voorgoed hadden veranderd. Ik ga op een stoeltje zitten en er zit een glimlach op mijn gezicht die er voorlopig niet meer af zou gaan.
Twintig minuten later kom ik op Amsterdam Centraal aan en nog voordat ik uitgestapt ben belt Fabienne mij. Ze vroeg of we er al aankwamen. Ik leg uit dat ik net op het station ben en nog moet wachten op Robin en Sanne. Glimlachend hang ik weer op en bel ik Robin. Ze zegt dat ze nog op de wc zijn en er zo aankomen. Ik zet het geluid van mijn ipod wat harder en luister met een brede glimlach naar de geweldige stemmen van de vijf leukste jongens op deze hele planeet. Ik kon gewoon nog steeds niet geloven dat ik de jongens eindelijk zou zien. Iets waar ik iedere dag van had gedroomd. En vandaag, 5 oktober 2011 zou het gebeuren. De beste dag van mijn hele leven.
Reageer (5)
I LOVE IT SCHATJE <3
1 decennium geledenlove it love it love it wou dat ik er bij was... Zou jullie graag een keer in het echt ontmoeten ik ken alleen sanne nog maar mij zei zegt dat jullie top zijn dus haha
1 decennium geledensnel verder!!!
OHJEAAAAH.
1 decennium geledensnel verder x
Kort maar leuk.
1 decennium geledenIK GELOOF JE SERIEUS, DAT DAT DE BESTE DAG VAN JE LEVEN IS/WAS.
1 decennium geledenSnel verder ladieeeeeeeeees! <3