Dus... Ja inderdaad, mijn inleidingen zijn slecht. Gosh ik kan echt niet schrijven...

Enjoy!xx

Als we in de taxi zitten zijn we alle vier nog steeds niet van de schrik bekomen. Het is allemaal zo onwerkelijk en raar dat het écht is gebeurd. ‘Ik had nooit durven dromen dat we de jongens voor het concert al zouden zien’, terwijl ik dat zeg staan de tranen in mijn ogen. Niet veel later barst ik ook echt in huilen uit. ‘Het is gewoon echt fijn dat ik ze heb gezien. Dat doet me gewoon zo ontzettend goed.’ De meiden zeggen nu niks meer, maar ik zie dat Chloe ook zit de snikken in haar stoel. Ik sla een arm om haar heen. ‘Hey, dit was gewoon een geweldige dag. Je hebt de jongens geknuffeld, wij ook allemaal. Je staat op de foto met ze. En dit is niet de laatste keer dat we ze gaan zien deze drie weken. We zien ze sowieso over drie dagen weer Chloe.’ Ze veegt haar tranen weg. ‘Je hebt gelijk. Dit is gewoon een geweldige dag. Maar tegelijkertijd ook heel raar. Ik bedoel, we zijn net in Engeland en we zien ze gelijk…’ ‘Het is inderdaad ook raar. Ik voel me raar en gelukkig tegelijk. Ik kan het ook nog niet eens geloven dat ik ben opgetild door twee, hoe zou ik het zeggen, GODEN.’ Dat laatste woord spreek ik heel hard uit, ik weet zelf ook niet waarom. Na een kleine tien minuten rijden zijn we bij het hotel aangekomen waar we deze drie weken gaan doorbrengen. Ik gooi de deur van de taxi open, ik stap uit en het eerste wat ik doe is diep in en uit ademen. Dat doe ik altijd als ik in een ander land op vakantie ben. ‘Wacht eens, we ademen nu wel dezelfde lucht in als de jongens van One Direction’, zegt Lauren dan ineens. ‘Geweldig, daar had ik niet eens aan gedacht´. Ik moet lachen terwijl ik dat zeg. Jessica stapt nu pas uit de taxi en ze valt bijna. ‘Daarom ruikt het hier natuurlijk zo lekker!’ Ik schiet in de lach als ik haar rode hoofd zie. ‘Zeg Jess, wat zie je er verhit uit?’ ‘Ja, kan niet anders in zo’n hete taxi. Ik dacht dat ik dood aan het gaan was in dat ding.’ Chloe, Lauren en ik barsten alle drie in lachen uit. Volgens mij is ze blij dat ze in hetzelfde land is als One Direction. Maar ik zeker weten ook, ik wou dat ik hier voor altijd kon blijven wonen!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen