Chapter Sixty-Seven,
Umm, reacties?
Elise's pov
'Als er iets is, gelijk bellen!' zegt Harry als we bij de haven zijn. 'Jaja, ga nou maar.' zeg ik en duw hem naar de boot. 'Al is het maar iets kleins, gelijk bellen.' Ik zucht en wil hem verder duwen. Hij doet zijn armen om me heen. 'Ik hou van je.' fluistert hij zacht. 'Ik ook van jou, maar je moet echt gaan, anders mis je je boot.' Hij zucht. Hij trekt een pruillipje. 'Ga. Nu.' zeg ik streng. Hij drukt snel een kus op mijn lippen en loopt dan weg. Hij kijkt nog even om. 'Zie je over twee dagen.' Ik knik en zwaai. Hij stapt op de boot die niet veel later weggaat. 'Ach, wat is het toch fijn om zo jong en verliefd te zijn.' Ik kijk opzij. 'Pap?' Hij kijkt me met een glimlach aan. 'Je hebt geluk met die jongen.' Ik knik. 'Klopt. Heel erg.' Hij lacht trots. 'Eh, ben je met de trein?' Ik knik. 'Hoe wist je dat ik hier was?' 'Gokje.' zegt hij snel. 'Van Lisanne he?' Hij knikt betrapt. 'Kom, ik breng je thuis.' Samen lopen we naar zijn auto als hij opeens stopt. 'Pap? Wat is er?' vraag ik bezorgt. 'Niets, ik moet gewoon even zitten.' Hij gaat op een bankje zitten en legt zijn hand boven zijn hart. 'Pap? Heb je pijn? Moet ik een ambulance bellen?' vraag ik bang. 'Eh, ja, misschien wel handig.' zegt hij met moeite. Ik knik en pak mijn mobiel. 'Alarmlijn, hoe kan ik helpen?' 'Het is mijn vader, volgens mij heeft hij een hartaanval ofzo. Je moet snel komen!' roep ik. Ik kijk naar mn vader hij zakt op de grond. 'PAP!' schreeuw ik. 'Probeer hem te reanimeren. Waar bent u?' zegt de vrouw. Ik leg snel uit waar ik ben en hang dan op. 'Oke, reanimeren. Kan ik best. Ik heb het zo vaak op tv gezien.' Shit, ik praat in mezelf, hoe kan ik dt doen terwijl hij hier dood ligt te gaan. Ik zak op mijn knieen naast hem en leg mijn handen boven zijn hart. Ik duw er drie keer tegenaan. 'Oke, en toen?' ik voel aan zijn nek of er een hartslag is. 'Ja, maar zwak.' zeg ik droog. Wat nu? Harry bellen? Ik hoor een sirene. Een beeld flitst langs me heen. Harry in de ambulance. Nee, beter als ik Harry niet ga bellen. De ambulance broeders tillen mijn vader de ambulance in en we gaan naar het ziekenhuis.
Reageer (1)
OMG!!!!!! Laat hem leven! ik wil hem niet dood!! Hij moet blijven leven, because i'm so sweet! please!!!
1 decennium geleden