Foto bij 067 / Continue

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Lordinxo

    rjiehgehreghu
    snelverder!

    ik trok echt een raar gezicht toen ikda las mwhahaha xd

    1 decennium geleden
  • STALIK

    Ik had een tijdje heel veel hw en geen tijd voor quizlet
    maar toen zag ik alle hoofstukjes die ik niet gelezen had
    en het lezen was serieus mijn lichtpuntje in de week.
    DIT IS GEWOON HET BESTE EVER NU HARRY WEER KOMT YAAAAY

    1 decennium geleden
  • Asgarnia

    yes!yes!yes!!!

    1 decennium geleden
  • xjeeeee

    OMGGGGG OMGGGGGG WAAR HEB JIJ ZO LERN SCHIJVEN!!! IT'S AMAZAYN !!!!!
    dit verhaaal is zoooo goed !!!
    (H)(H)
    snel verder??(flower)

    1 decennium geleden
  • Ro

    JA, JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA _O__O_
    JIJ HEA, JIJ HEA, JIJ HEBT GEEN IDEE HOE GOED JE SCHRIJFT HEA?!
    JEJGDJFSHGKLHGDSLKDSGJ. Okem dat was dus mijn fangirl minuutje, maar je moet echt weten; Je schrijft echt goed, dit verhaal houdt me echt in zijn greep. Ik krijg veel mailtjes over nieuwe hoofdstukken en soms lees ik het pas laat in de avond, maar als JIJ een nieuw hoofdstuk heb gepost (ik zie op mijn blackberry alleen de h, geen hoofdletter gewoon de h en dan weet ik gewoon dat jij het bent) ga ik gelijk gelijk naar mijn laptop en bekijk het hoofdstuk. Ook al moet ik nu zelf ook schrijven - aangezien ik en nog een harry en nog een zourry in elkaar moet zetten - ik moest dit lezen. En het was het waard, want dit is echt ejfhajdthjsghdfskj. Oke, verder jij, ik verwacht een verklarring waarom die noob van een haz haar opeens wel herinnerd.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen