Foto bij 29

'Hoi Indiana,'Zei ik toen Pocahontas en Kim zich bij ons aansloten. Kim nestelde zich meteen in Jareds armen maar Pocahontas keek nog even verbaasd naar de oudsten.
'Dus jij bent Indiana? Ik ben Billy, Jacobs vader.'Hij bekeek Pocahontas onderzoekend en nu pas drong het echt tot me door dat wanner ze Jacobs tweelingzus was ze dus ook Billy's dochter was.
'Ik ben Sue Clearwater,'zei Sue
'Quil V, zeg maar oude Quil, ik ben Quils opa,'stelde de oude Quil zich voor.
'Kunnen we gaan eten?'Vroeg Paul ongeduldig.
'Tuurlijk,'zei Sue.
We vielen allemaal aan en in no time was al het eten verdwenen.
'Wanneer beginnen de legendes?'vroeg Kim ongeduldig.
'Wij willen een vreemd verhaal vertellen maar eerst moet iedereen weten dat Indiana Cold geen dochter is van Gianfranco en Valeria Cold.'
Bij dit bericht trok het bloed weg uit Pocahontas gezicht en ik zag dat Kim net zo geschokt keek als haar. Pocahontas stond verward op.
'Sorry ik moet even...'verder kwam ze niet voor ze wegrende.
Ik voelde me verschikkelijk en wou haar gaan troosten maar was bang dat ze tegen me zou schreeuwen en ik mijn controle dan zou verliezen en pijn zou doen.
'Waarom volg je haar niet?'Vroeg Jared.
'Ik ben bang dat ik haar pijn doe,'antwoorde ik onzeker.
'Waarom zou dat gebeuren?'Vroeg Jacob.
'Ze is nu heel boos ook op mij omdat ze zeker doorheeft dat ik het al wist en ik geloof niet dat ik mezelf helemaal onder controle kan houden.'
'Ik ga wel,'stelde Paul voor.
Ik keek hem opgelucht, 'Dankjewel Paul.'

Reageer (1)

  • Kimology

    even voor ook nog de andere hoofdstukken.
    geweldig, top,
    verder, leuk verhaal, I love your story.
    Je schrijft geweldig!!!!
    plzzzz ga veder(huil)
    (huil)verder(huil)verder(huil)verder(huil)
    pzzzz ga nauw verder
    I love jour story.
    (hoera)
    (hoera)
    (hoera)
    (hoera)
    (hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen