Marie-Claire Del Fernandez

De autorit was vermoeider dan ik dacht.
"Jeeeenn.", zei ik op een zeurderige toon.
"Uhu.", kreunde ze.
"Wil je de radio eens op een goede post zetten?", vroeg ik dan.
Ik zag haar met haar ogen rollen, maar deed wat er van haar gevraagd werd. Eliane grinnikte zacht.
"Dus Marie-Claire? Je kent je dressuur proef toch nog he?", lachte ze.
"Ja, ja. Ik verga enkel van de stress, en mijn maag keert al bij het woord maar ik ken ze nog."
Het zou gek zijn moest ik deze niet meer kennen, ik reed ze vier maal per week, zat zes uur per dag minstens op het paard en al de andere tijd gaf ik les.
Plots klonk een vrolijke melodie doorheen de luidsprekers.
Jenna begon als een echte fan mee te zingen.
"Baby you light up my world...", zong ze.
Eliane begon mee te zingen en ik zweeg en luisterde.
"Ken je het niet?", vroeg Eliane.
Ik schudde mijn hoofd.
"Wat? Ken je dit liedje niet? Ken je One-Direction niet?", flipte Jenna.
"Moet ik ze kennen? Het enige wat ik ken is paardrijden. 24 op 24 ben ik daar mee bezig dus geen tijd, voor zulke pummels.", zei ik op een wat bitchy toon.
"Sorry.", mompelde ik meteen er na.
"Maakt niet uit. Je hebt gelijk.", lachte ze.
"Maar vertel eens. Wie zong dat lied? En hoe heet het?", vroeg ik dan.
"Ze heten One-Direction. Het is een boys-band en het liedje heet what makes you beautiful."
"Oeuh een boys-band. Zijn ze knap?", grinnikte ik met lichte interesse.
"Oh my god. Natuurlijk! Vooral Liam.", grijnsde Jenna.
"Ieuwh, nee niet Liam. Geef mij maar Louis.", lachte Eliane.
"Ieuwh, niet Louis.", joelde Jenna.
"Owkej. Hebben jullie toevallig foto's?", glimlachte ik.
"Nee, sorry.", zeiden ze beide in koor.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen