Sexy lips, Good hips, Perfect smile.... that's Kaulitz style 24
HEEEEEEEEEY, ben helemaal blij, ik ging vanmorge op msn, 13 mails van quizlet! WOW, Bedankt!!! Jullie zijn echt geweldig! Heb vandaag niet zoveel tijd om quizze te make, want ben jarig dus vandaag maar een nieuwe, maar morge meer!
Haar gezicht is nogal wit en dan valt ze om. Jij begint aan je moeder te schudden, maar ze wordt niet wakker. Jij: Mam? OMG Mam wordt wakker! Dan pakt Tom zijn mobieltje en belt 112. Jij probeert je moeder wakker te krijgen, maar het lukt niet. Je hoort de ambulance van een afstand komen, Tom gaat de deur open doen en de mensen van de ambulance komen meteen naar binnen. Ambulancemensen(hoe noem je die mensen??): Wat is er gebeurd? Jij: Ze..ze.. * Je begint te huilen* zat op de bank en ze zag er slecht uit en toen viel ze om. De ambulancemensen halen de brancard en leggen je moeder erop, er is geen plaats meer in de ambulance, dus gaan jij en Tom met Toms auto. Jij: Tom denk je dat het nog goed komt? Tom: Ik weet het niet. Jij: Ik wil haar niet kwijt. Tom pakt je hand en knijpt erin.
Bij het ziekenhuis lopen jullie naar binnen, jullie zitten te wachten als er een dokter naar jullie toekomt . Dokter:...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
snel verder !!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenHeeeey,
1 decennium geleden't is leuk hoor(A)
ga je snel verder en laat het me weten:pheb je nog meer te doen!
xxx Zoe(flower)
happy bhirtay vn gistre :p
1 decennium geledenWeiter bitte:D:D!!
1 decennium geledenegt superr!!!(L)
snel doorgaan, en kun je zeggen als er een nieuwe is? want hij is echt super goed
1 decennium geledendikke kus annemijn(A)