Het verhaal vervolgd
"Lang geleden waren er 2 mannen die niet lekker roken" begon Lady Gaga te vertellen. "De mannen wilden niet het hierbij laten liggen en begonnen een geur te ontwikkelen die niemand kon weerstaan! Toen ze eenmaal een geur hadden gemaakt gingen ze het uittesten. Ze liepen over straat en kwamen een fantastische popster tegen! Weten jullie wie ik bedoel?" vroeg Lady Gaga aan de 2 kinderen terwijl ze naar zichzelf wees. "Michael Jackson? Katy Perry?" zeiden de kinderen. Lady Gaga word boos en zegt: "Katy Perry is niet goed en niet aardig!". De kinderen kijken haar verschrik aan, Lady Gaga gaat maar weer verder met het verhaal:"Maar ze kwamen mij dus tegen! De grootste popster aller tijden.
Ik ben natuurlijk de beste! Maar ik rook het geurtje en was overtuigd dat het op de mark kan komen en goed verkoopt. Ik moest wel wat aanpassingen doen zodat het een succes zou worden! Maar het verkocht goed dankzij mij alleen dat wilde ze niet toegeven!" Verteld Lady Gaga de kinderen zijn ondertussen in slaap gevallen. Lady Gaga liep maar weer verder.
Ze kwam aan bij een grot, ze liep naar binnen maar kon niet veel zien. Ze pakte haar zak lampje uit haar tas. Ze schijnt in het rond en ziet een kleine baby beer huilend in een hoekje zitten. Lady Gaga loopt op de baby beer af en pakt zijn poot. Ze troost hem en zegt:"wat is er kleine beer?". De beer huilt en wijst naar een muur. Ze ziet een tekening met 2 grote beren en een kleine baby beer. De grote beren worden gevangen genomen en de kleine beer blijft achter.
Er zijn nog geen reacties.