Sexy lips, Good hips, Perfect smile.... that's Kaulitz style 23
Een paar dagen geleden had ik het erover om dur mee te stoppen, maar ik heb me bedacht. De quiz wordt meer gedaan en mun eerste is al over de 80 keer gedaan, dus ik zal niet meer zeuren
Je moeder: Dit is toch niet die jongen uit die band, waar jij het laatst over had?! JIj: Jawel, dit is Tom van TH. Je moeder: Kunnen we even met z'n 2en praten?? Tom: Ik ga wel ff na de woonkamer. Je moeder: Luister eens even naar me, ik wil niet dat je met die Tom omgaat, hij doet verkeerde dingen, gaat met iedereen naar bed, het is een..JIJ:MA *onderbrak jij haar*, Je kent hem niet eens, Ik weet wel met wie ik wel en niet moet omgaan. Trouwens als Tom er niet was geweest, was ik hier misschien wel helemaal niet!!!!!! Roep jij boos en je loopt de keuken uit. Jij: Tss.. ik ga haar niet meer helpen, ze.. * je begint te huilen * Tom: Rustig maar lieverd. Jij: Ik wil niet dat je weggaat zonder mij. Tom: Ik blijf voor altijd bij je, ik laat je nooit in de steek. Jij keek Tom dankbaar aan en geeft hem een zoen in zijn nek. Tom: Ik hou van je. Jij: Ik ook van jouw, en je gaat op Toms schoot zitten en geeft Tom een TZ. Jullie beginnen steeds heftiger te zoenen totdat je een kuch hoort. Je stopt met Tom te zoenen en draait je om, je voelt dat je wangen knalrood worden. Je moeder: Zo..JIj: Nee, mama stuur Tom niet weg, dat wil ik niet, ik wil bij hem blijven, ik hou van hem. Je moeder: Lieverd, ik wil alleen maar zeggen dat ik jullie hoorde praten en dat ik me heb vergist, Sorry Tom. Tom: Is al goed , mevr. Jij: dankje ma!! En je springt van de bank en omhelst je moeder. Je moeder: Ik voel me niet zo lekker en ze gaat op de bank zitten. Haar gezicht is nogal wit en dan........
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
snel verder
1 decennium geledenHeeeey,
1 decennium geledenLeuk diee quizzz en danke dat je reclame maakt:P ILD snell verderr he en trouwens mijn nieuwe is er!
xxx Zoe!(L)
wooow echt spannend!!!
1 decennium geledenSCHNELL WEITER BITTE!!!!
-XXX- Amber #vandaag ben je jarig#
wjoow:O spannend!!
1 decennium geledenWEITER BITTE!!
laat je wete??
kusskuss
spannend lieft es=D
1 decennium geledenschnell weiter bitte=D
Xuss *oeeh morgen bn jij jarig*