Foto bij 28

Vanaf nu noem ik Indiana Pocahontas omdat ze zich ook bijna zo ziet.

'Hoi Indiana,'Zei Tom met een lieve glimlach toen Pocahontas en Kim zich bij ons aansloten. Kim nestelde zich meteen in Jareds armen maar Pocahontas keek nog even verbaasd naar de oudsten.
'Dus jij bent Indiana? Ik ben Billy, Jacobs vader.'Hij bekeek Pocahontas onderzoekend en nu pas drong het echt tot me door dat wanner ze Jacobs tweelingzus was ze dus ook Billy's dochter was.
'Ik ben Sue Clearwater,'zei Sue
'Quil V, zeg maar oude Quil, ik ben Quils opa,'stelde de oude Quil zich voor.
'Kunnen we gaan eten?'Vroeg Paul ongeduldig.
'Tuurlijk,'zei Sue.
We vielen allemaal aan en in no time was al het eten verdwenen.
'Wanneer beginnen de legendes?'vroeg Kim ongeduldig.
'Wij willen een vreemd verhaal vertellen maar eerst moet iedereen weten dat Indiana Cold geen dochter is van Gianfranco en Valeria Cold.'
Bij dit bericht trok het bloed weg uit Pocahontas gezicht en ik zag dat Kim net zo geschokt keek als haar. Pocahontas stond verward op.
'Sorry ik moet even...'verder kwam ze niet voor ze wegrende.
Tom keek haar verdrietig na en ik begreep niet waarom hij haar niet ging troosten.
'Waarom volg je haar niet?'Vroeg Jared als een echo van mijn gedachten.
'Ik ben bang dat ik haar pijn doe,'antwoorde hij onzeker.
'Waarom zou dat gebeuren?'Vroeg Jacob.
'Ze is nu heel boos ook op mij omdat ze zeker doorheeft dat ik het al wist en ik geloof niet dat ik mezelf helemaal onder controle kan houden.'
'Ik ga wel,'stelde ik voor.
Tom keek me opgelucht aan, 'Dankjewel Paul.'
Toen ik in de duinen was aangekomen liet ik me naast Pocahontas op de grond vallen.
'Gaat het?'vroeg ik.
'Ik weet gewoon niet wat ik nou moet, Gianfranco en Valeria hebben me opgevoed en nu zouden ze mijn ouders niet zijn en waarom weten jullie dat allemaal?'
'Ik kwam er gister achter en er zijn er onders ons maar vier die het voor gisteren al wisten en als je meegaat kunnen we je het hele verhaal uitleggen.'
'Dankjewel.'
'Waarvoor?'
'Dat je me geruststeld,'en voor ik het doorhad drukte ze haar lippen op de mijne. Ik duwde haar zachtjes weg, ik kon toch niet zoenen met de imprint van mijn broeder?
'Wat?'Vroeg ze geïriteerd
'Dit kan niet Indiana, het klopt niet,'ik liep naar beneden en werd door Pocahontas gevolgd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen