nummer 3





hoooooiii

3


3
* op school *

jij : de hel begint. sylvi: voor jou mnaar voor mij niet ik word nooit gepest.jij : pffff maar jij help mij ook nooit. sylvi : sorry maar ik wil gewoon geaccepteerd worden door hunn. jij: mmoet jij weten.je stapte uit je auto en liep de school binnen . meisje (m) : kijk naar is die engert weer . jij : of jij zo knap ben. m : teminste wel knapper dan jou . jij : eigendunk. en je liep door . je zag sylivi bij de populerren mensjes zitten . je ging ergens alleen in de kantine zitten zoals altijd kwam er niemand bij jou zitten. de bel ging. je volgde je lessen en ging naar huis je wachten op sylvi die nog aan het praaten was . jij: SYLVI KOM WE MOETEN NAAR HUIS. sylvi: IK KOM ER AAN. als sylvi iets zei doet ze het ook.sylvi stapte in de auto jij ook. sylvi: leuke dag gehad. jij : zoals altijd ben blij dat ik vandaag niet geschopt ben . sylvi : sorry. jij : maak nietr uit. jullie reden naar huis .

*thuis*

jij : pa ben thuiss. pa : okej lieverd kom jij even om 3 uur naar mijn kantoor. jij : okej.
je liep naar je kamer en ging je huis werk maken je keek op de klok en zag dat het half 3 was. je gaat verder met je huiswerk binnen 5 min was je al weer klaar je moes nog 25 min wachten jou vader was een tiep niet eerder komen want ik heb het veel ste druk.je ging maar op de computer op msn werd je alleen maar uitgescholden dus je zette de com maar were uit.je ging een verhaal schrijven over vampieren heel jou kamer hing voor met vampieren posters je vond ze op een of andere manier heel interesand. je mog van jo ouders vandeweek ook een huisdier halen wat wis je nog niet. het was 5 voor 3 je ging je spullen opruimen en liep naar zolder daar was je vaders kantoor. je klopte en de deur ging open daar stond je vader met een glimlach.pa: je begint het al te lerenje bent precies op tijd. jij: hahaha jij met je grappen.pa : zo ben ik eenmaal dat weet je. jij : nouuuu. jllie lachen totdat je vader de lol stopt. pa : ik moe je wat vertellen. jij : wat. pa : ga eerst eff op jegemak zitten en je moet zweren dat je het tegen niemand zeg alleen je familie weet het . jij : okej ik zweer. pa :............

Reageer (1)

  • MstRawberRy

    greatzz snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen