Vampire in this world 2
dank je als je hem maakt
1
foto broer 2
*7.00*
de wekker gaat
je doet je wekker uit en loopt naar de kast daar pak je een zwart shirtje met fall out boy erop.en een zwarte skinny en een grijs vest.je pakt 1 paar sokken en loopt naar de badkamer je trekt je kleren aan doet je haar en gaat je tanden poetsen als je klaar bent loop je naar de kamer van sylvi want die was nog niet uit haar kamer.jij: sylvi kom uit je kamer we moet naar school. je liep naar benenden en zag daar je broers zitten je gaf ze alle2 een knuffel jullie gingen met ze 3 wat paaten enzo want jullie verveelde zich meestal staan jullie vroeg op voor jllie huiswerk maar dat hadden jullie nu niet.
jij: melvin marco weten jullie iets wat pa en ma niet willen zegge tegen mij . melivin : jah maar wij mogen het ok niet zegge sorry. marco : als ik het mog zegge had ik het wel gedaan maar het mag echt niet het spijt mij ook . dan komt sylvi beneden. jij: zo je bent er eindelijk heb je geleerd hoe je moet slapen ofso. sylvi : ik weet hoe je moet slapen maar dat kunnen wij niet . jij : hoeso niet ik ben gvd evenoud miss 1 jaar jonger ik heb geen idee. en ik mag niks weten wrm . melvin marco en sylvi kijken je moeilijk aan . jij :ik mag het echt niet weten he . sylvi : nee sorry wij willen het ook graag vertellen maar het mag echt niet anders moet je het met pa over hebben. marco: dat moet je maar doen *jij*. jij : okej.melivin : jongens de tijd vliegt we moeten gaan en toen kwam rebecca ook naar benendenjij : die komt ook eens . rebecca : leer jij nou maar honkbal te spelen. iedereen was steel en liepen door je stapte in je auto met sylvi en jullie reden naar sgool melvin marco en rebecca zaten op een andere school.
*op school*
Reageer (1)
snel verder
1 decennium geledenxxx