{Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and fifty-four]
Echt,ik wil aan die 200 geraken n,n
Gabrielle zat nog verveeld naar buiten te kijken,zelfs Lucy kon haar nu niet bezighouden,die de hele tijd al hyper zat te doen.Ze maakte zich zorgen om haar zusje,oké,ze was bij Peter,maar er waren vampiers,gevaarlijke vampiers en zij waren maar met twee.'Hé Gab,'zei een stem achter haar en een sterke arm knuffelde haar,'Wat is er mis?'Het was Alex.'Het is...,'ze keek haar broer bezorgd aan en staarde daarna terug naar het bos.'Ik maak me zorgen om Selena.Om Selena en Peter,ik bedoel..het is al avond en..''Ho Gabrielle!'zei Alex grijnzend en stak beide handen in de lucht,'Vergeet niet,Peter is hòge koning,heeft ondanks zijn leeftijd,als je hem zestien kan noemen natuurlijk,al vele veldslagen gewonnen en kan natuurlijk onze Selena perfect verdedigen maar zoals Edmund denkt,zullen ze het vast wel héél gezellig hebben.'Ze haalde haar schouders op en leek niet echt overtuigd.'Gab,'zei Alex en rolde met zijn ogen.Even leek het alsof hij het opgaf maar hij herpakte zich snel,hij nam haar op zijn rug en sprong in het rond zodat ze zeker wel in ze naar.Maar toen ze naar buiten keek ,maakte haar dat nog gelukkiger.Selena en Peter liepen hand in hand,door het grasveld naar het kasteel.'Selenaaaaa!'gilde ze en iedereen keek.Alex liet haar los en ze liep naar haar zus,die ze knuffelde.'Ik dacht dat er iets ergs gebeurd was!''Ach Gabby,'zei Selena lacherig en keek haar aan,'Helemaal niet.'En keek toen naar Peter.Edmund,die ook naar hem keek begon spontaan te lachen,'Zie je wel,ik wist het wel.'Nu kreeg zelfs Peter een blosje.Daarna zaten alle jongens buiten Alex,Megan,Bella,Lucy en Susan nog over opstelplaatsen voor het leger.Evi,Nathalie,Tobey,Selena en Raven waren aan het praten over vanalles en Alex en Gabrielle waren gek aan het doen.
Reageer (3)
Die foto is sweeet. :]
1 decennium geledenAw, vet lief dat Gabrielle ongerust was.
1 decennium geledenDruk druk druk. en dan moeten ze daar nog niet naar school.
1 decennium geleden