Foto bij Safe the world tonight~ Draco Malfoy: THE TRAILER

^^ Sorry, kon het eventjes niet laten.

So, dear boys and girls... Als schrijver heb je van die avonden dat je rusteloos, geïnspireerd, vrolijk en creatief bent... Van die avonden dat je de drang voelt om je werk van duizenden woorden te visualiseren... Op zulke avonden worden -in mijn geval- trailers geboren.

Ik heb er redelijk wat moeite in gestoken, al zijn de voice-overs een beetje mislukt...
De trailer van Bounded By love die al de hele tijd bij de beschrijving van mijn verhaal stond,was wel goed maar paste niet meer want wie geeft er nou nog ene zeik om Omber en dat Draco de laatste 2 jaar in Griffoendor heeft gezeten, ruzie had met zijn vader en werd lastig gevallen door een bejaarde barbie? Niemand, nu draait het om de actie. De schoolboeken maakten plaats voor duels, vervelende leerkrachten voor dooddoeners en kusjes voor stomende nachten in Dray en Liz hun huisje.

Maar wat vinden jullie van de nieuwe trailer voor mijn verhaal?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Troian

    Jij moet echt snel verder. Want hoe lang wacht ik nu al op een hoofdstuk? Een dag of vier! Dat is toch hartistikke zielig?

    1 decennium geleden
  • Troian

    Ik vind hem wel leuk, maar -dit is opbouwend kritiek en ik ben je dus absoluut niet aan het afkraken- ik vind deze trailer niet zo goed bij je verhaal passen. Hij gaat meer over Harry Potter zelf terwijl dit verhaal echt over Lysandra en Draco gaat. En hen zie je juist bijna niet verschijnen in je trailer.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen