- 108 -
Door Em kreeg ik Snape in m'n hoofd ...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Geen twintig weken dus? Hmm, daar kan ik wel mee leven (: Maar dan moet je wel elke week braaf een deeltje uploaden, anders dan kom ik je stalken ^^ Geloof me, dat wil je dus niet.
1 decennium geledenOver wat gaan Roxanne en George praten? Nee, hier mag je dus NIET stoppen, ik bedoel kom op! Nu ben ik helemaal nieuwsgierig naar wat hij tegen haar te zeggen heeft. Dus ik vind het helemaal niet leuk / lief van je dat je hier stopt, je bent echt gemeen. Stoute Fie. Maar langs de andere kant heb ik nu wel een week tijd om na te denken wat er gaat gebeuren tussen hen ^^ Haha, als ik mijn fantasie op hol laat slaan dan gaat George haar binnen doen van het moment dat ze alleen zijn. Is het dat? Dat zou wel cool zijn (: Haha, ja cool. Roxanne en George passen gewoon ongelofelijk goed bij elkaar, vind je nu niet? Trouwens het is wel zielig voor Roxanne dat haar vriendschap met Victoria niet meer goed is, ik bedoel ze kunnen zelfs niet gewoon meer samen in één ruimte zitten. Dat is erg, toch? Vooral omdat de reden van hun vriendschapsbreuk niet echt is (dat is toch omdat Victoria Roxanne en Draco heeft zien kussen, toch?). Dat is waarschijnlijk nog het ergste. Arme, arme Roxanne ): Fie, zorg ervoor dat ze weer vriendjes worden ^^ Alsjeblieft?
Fred en Éloise moeten uit elkaar, punt andere lijn. Dat moet gewoon, George heeft groot gelijk dat hij vindt dat Éloise irritant is (Ja, dat leid ik uit deze tekst af ^^) Dus gaat dat snel gebeuren? Hopelijk wel, anders is dat nog een reden dat ik je kom stalken (:
Ik vind Leo trouwens super cool, ik bedoel hij hoort bij Fred en George dus is het logisch dat hij cool is, maar dan nog. Hij is echt geniaal! En die kleine wezentjes zijn schattig ^^ Zie je het al voor je, Leo met zo'n twee kleine wezentjes op zijn schouder? Haha
Tja, Blaise als nerd is ook eens cool ^^ Dus ik vind dat jij een heel originele Blaise 'gemaakt' hebt (:
Oké, jij moet snel verder, want anders kom ik je stalken (; Ik hoop dat deze reactie een beetje lang genoeg is. Trouwens Molly etc moeten er ook nog eens in voor komen, zij is zo cool
SnelVERDER ^^
OMFDL die foto is gewoon zo mooi en zo waar en ik hou van jou omdat je die net die foto ging gebruiken speciaal voor mij. *O* Trouwens ik ben gewoon überepic 'nd stuff (joehoe) Nou ik denk dat ik in Tos een heel leuk stukje Draso ga steken (heart2) Ik heb iets met emoticons vandaag, nou eigenlijk ben ik gewoon blij al weet ik niet waarom. ik had vandaag like maar 2 uur les :'D Nou ik hou ook niet echt van shoppen tenzij het over boeken gaat dan ga ik best wel mee, oh en ook als mam naar A&F gaat daar ruikt het ook gewoon zo lekker (: *Rent naar der kledingskast vol jeans en gooit die er allemaal uit* 'SNAPEEEEE' *omhelst, trekt neus op* 'Naar de douche jij, de mannenshampoo staat rechts'
1 decennium geledenNou dat was even akward tussen vickie en Roxanne... Nooit gedacht dat George zo leuk zou zijn maar roxanne en george moeten samen Nu heb je gewoon mijn droom verpest! Je bent gemeen, Fie, gemeen! Maar ik wil weten waarover die twee het gaan hebben alhoewel ik zo wel al het idee heb dat ik weet waarover maar goed als je ook maar een ienemiene beetje op mij lijkt heb ik het gewoon helemaal verkeerd en gaat hij haar zijn liefde verklaren ofzo (hinthint) *Kijkt vooruit in dit verhaal* 'Héee ik zei hinthint! Dat betekent dat je dat hoort te doen.' Waarom wordt deze reactie nou niet langer? *gaat als een klein kind op de grond stampen* Nou, dit wordt het dan maar want ik moet zo verder met Frans. Alors, je vais aller étudier... Snel verder, dude!
Whiii Move like jagger is on! *gaat dansen* kiss me 'till you're drunk and I'll show all the moves like jagger...
Hoera, geen twintig delen meer tot Laura terug komt
1 decennium geledenOmg, ik was gewoon weg al vergeten dat Victoria ooit iets met Harry heeft gehad. Wat heel erg bizzar is voor mij. of misschien ook niet, mijn geheugen is niet meer wat het ooit was.
Arme George, je ziet niet eens zelf dat je verliefd bent op Roxanne. & jezus zeg, als Roxanne en Victoria het niet snel goed maken dan ga ik ze net zo lang slaan met de staf van Mad-Eye Moody tot ze het wel moéten bijleggen!
Om een of andere reden had ik dus geen mail gekregen dat er een nieuw hoofdstuk was, daarom dat ik het nu pas lees omdat je iets in mijn gastenboek gezet had.
Verdeeeeeeeeeeeeer :Y)
Wow, ik geef best wel absurde comments. ^^