Foto bij 27

'Hoi Indiana,'Zei Tom met een lieve glimlach.
'Dus jij bent Indiana? Ik ben Billy, Jacobs vader,'Stelde een oude man zich voor.
'Ik ben Sue Clearwater,'zei een vrouw van middelbare leeftijd.
'Quil V, zeg maar oude Quil, ik ben Quils opa,'stelde de oudste zich voor.
'Kunnen we gaan eten?'Vroeg Paul ongeduldig.
'Tuurlijk,'zei Sue.
'De jongens vielen allemaal aan en in no time was al het eten verdwenen.'
'Wanneer beginnen de legendes?'vroeg Kim ongeduldig.
'Wij willen een vreemd verhaal vertellen maar eerst moet iedereen weten dat Indiana Cold geen dochter is van Gianfranco en Valeria Cold.'
Bij dit bericht trok het bloed weg uit mijn gezicht en ik zag dat alleen Kim net zo geschokt keek als mij. Ik stond verward op en wist eigenlijk niet wat ik precies had willen doen.
'Sorry ik moet even...'verder kwam ik niet voor ik wegrende.
Ik liet in de duinen op de grond vallen, Billy Black beweerde dat mijn ouders mijn ouders niet waren en Tom wist het maar had niks gezegd.
'Gaat het?'vroeg Pauls zachte stem.
'Ik weet gewoon niet wat ik nou moet, Gianfranco en Valeria hebben me opgevoed en nu zouden ze mijn ouders niet zijn en waarom weten jullie dat allemaal?'
'Ik kwam er gister achter en er zijn er onders ons maar vier die het voor gisteren al wisten en als je meegaat kunnen we je het hele verhaal uitleggen.'
'Dankjewel.'
'Waarvoor?'
'Dat je me geruststeld,'en voor ik het doorhad drukte ik mijn lippen op de zijne. Paul duwde mij zachtjes weg en keek me verward aan.
'Wat?'
'Dit kan niet Indiana, het klopt niet,'hij liep naar beneden en ik volgde hem.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen