Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 47

Reacties? (A)

Je zag iedereen van de klas jou verbaast aankijken. jij: wat! Ze draaiden zich terug om en Andrew kwam naast je zitten. Andrew: dat was cool. jij: ze verdiend het. Andrew: zo hoor ik het graag. De les was al een tijdje bezig en je noteerde ijverig alles op in je boek. Tot iemand een papiertje op je bank legde. Je keek verbaast op en zag een meisje van de klas wijzen naar Daan. Je deed het briefje open. You go girl ;) xxx. Je keek hem verbaast aan en zei: thanks. Maar dan op fluistertoon. Daan kreeg een glimlach op zijn gezicht. Andrew keek verbaast naar het papiertje. Andrew: Daan? jij: blijkbaar. Andrew: wat een loser. Je voelde ergens diep vanbinnen een steek. Andrew besefte net wat hij gedaan had. Andrew: sorry. jij: nee het is waar, hij is een loser. Andrew: hou je nog van hem? jij: nee, hij heeft me te hard gekwetst. De les was voorbij en Daan stond recht en ging naar jou en Andrew toe. Daan: hey Demi, Andrew. jij: hey. Andrew knikte enkel. Daarna was het opvallend stil. Megan: Daan? Ze keek hem verleidelijk aan. Daan deed een raar handgebaar en meteen was heel de klas stil. Daan: jaja ik kom straks wel. Als ogen konden doden was je volgens jou al duizend keer neergebliksemd. Je hoorde Jeffrey grinniken en zag Megan beledigd de klas uitlopen. Jij: ik zou maar achter je vriendin aangaan. Hij rolde met zijn ogen. Daan: she’s just a girl. Je keek hem met grote ogen aan. Daan: tot straks beauty. Hij stond recht en ging daarna ook de klas uit. Je keek hem gechoqueerd aan.

Reageer (3)

  • MAK3Y0URM0V3

    Snel verdur (H)(H)
    Daan is just a jerk. :Y)

    En daarom gaan we nu een dansje doen (dance) ,, srry ben echt super druk nuxDxD Anyway, niet je tijd verspillen met deze reactie lezen, maar verdur gaan!! (yeah)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden
  • Raveness

    omg nu maar hopen dat ze daar dus niet in tuint :|

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen