Foto bij 1.

Vandaag was het de dag. Ik ging naar mijn nicht in Engeland. Het was al een tijdje geleden. We waren altijd al beste vriendinnen geweest. Ik heb haar echt gemist. Contact hielden we wel, maar door de tijdsverschillen ging het soms moeilijk. Ik woon namelijk in Amerika, maar ik ben Nederlands.

Ik loop met mijn tas naar de uitgang. Na een lange reis ben ik er dan. Engeland. Samen met mijn ouders loop ik naar de bagageband. Als ik mijn koffer zie spring erop af. Ik had een redelijk grote koffer. Met de spullen die ik bij me had moest ik een maand mee doen. Ik kijk door de ruit, ik zie mijn nicht al samen met een jongen. Als mijn ouders dan ook eindelijk hun koffer hebben, lopen we naar de uitgang. Ik kijk even waar mijn nicht Heather ook alweer staat. Als ik haar in mijn vizier krijg, ren ik op haar af. "BOOBEAR!", roep ik vrolijk "LOLLYPOP!" Ik spring letterlijk in haar armen. "Ik heb je zo gemist, weet je dat?!" "Ik heb jou ook gemist hoor!" Dan kijk ik naar de jongen die erbij stond."Ooooh, Nicole - Louis, Louis - Nicole." "Aangenaam." Mijn ouders komen er ook bij staan. Ze geven Heather een knuffel en begroetten ook Louis. "Zullen we dan maar gaan?", vraagt Heather. Ik knik instemmend. We lopen naar een busje toe. Louis opent het busje. Mijn ouders en Louis zetten de koffers in het busje. "Zeg is die Louis jou vriendje?" vraag ik als we in het busje zitten. "Nee, hij is een goede vriend van me." "Hij zit in de band One Direction, misschien ken je ze?" Ik denk even na. Mijn vriendin was volgens mij helemaal verzot op ze. "Ooh, ja ik ken ze wel!"
"Ik heb trouwens wel beloofd dat ik je aan hun allemaal voorstel, als je dat niet erg vindt." Ik schud mijn hoofd. "Ze zullen wel oké zijn, als jij met ze omgaat." Ze giechelt even. Dan stappen mijn ouders en Louis naar binnen. Ik zie dat mijn vader en Louis in gesprek zijn. "Zo, Heather gaat het goed met je, en ook op school?" Mijn moeder en Heather raken zo in gesprek. Ja, dan zit je daar in je eentje. Awkward.

Reageer (1)

  • Exarchopoulos

    Woww, awesome^^
    abo mann.<33'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen